بایگانی‌ها

مارگو رابی در «دزدان دریایی کارائیب»

ابتلا به سندروم ایمپاستر
ابتلا به سندروم ایمپاستر

جری بروکهایمر تایید کرد که دو فیلمنامه جدید از «دزدان دریایی کارائیب» در حال نگارش است که یکی از این پروژه‌ها با حضور مارگو رابی قرار است به تولید برسد.

در حالی که پرونده جانی دپ و امبر هرد در جریان است و چند وقتی است که روند دادگاه این زوج سابق در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود، خبر جدیدی از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» محصول کمپانی دیزنی منتشر شد که جری بروکهایمر تهیه کننده دیرینه این چندگانه صحبت‌های جدیدی بیان کرد.

گزارش‌های مبنی بر احتمال حضور مارگو رابی در این سری فیلم‌ها در نقشی اصلی پیشتر منتشر شده بود.
.
جری بروکهایمر در گفت وگویی با ساندی تایمز برای تبلیغ فیلم جدیدش «تاپ گان:ماوریک» توضیح داد که نه تنها مارگو رابی در حال مذاکره برای پیوستن به یکی از این پروژه است بلکه یک قسمت دیگر هم بدون حضور او قرار است ساخته شود.
.
بروکهایمر گفت :«ما در حال مذاکره با مارگو رابی هستیم و دو فیلمنامه در حال نگارش است.»
.
سال 2020 هالیوود ریپورتر در گزارشی نوشت که کریستینا هادسان (بت گرل و پرندگان شکاری) فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب» را می‌نویسد که قرار است مارگو رابی در آن بازی کند. این پروژه جدا از قسمتی است که کریگ مازن(چرنوبیل) قرار است بسازد. این دو قسمت در زمان های متفاوتی به تولید خواهد رسید.

.
مارگو رابی این روزها مشغول بازی در فیلم زنده-انیمیشن «باربی» است که ژوئیه سال آینده اکران می‌شود. حضور جانی دپ در این چندگانه ها هم فعلا منتفی است. بروکهایمر تایید کرد که درنظر ندارند برای قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» جانی دپ را برگردانند.