بایگانی‌ها

ماندانا کریمی:در سینمای هند پدرخوانده ندارم

ماندانا کریمی:در سینمای هند پدرخوانده ندارم
ماندانا کریمی:در سینمای هند پدرخوانده ندارم

بازیگر ایرانی بالیوود ماندانا کریمی در هنگام فیلمبرداری پروژه جدیدش به نام «کوکا کولا/ koka kola» تهیه کننده این فیلم ماهندرا داریوال را به آزار و اذیت محکوم کرد. تهیه کننده فیلم جدید کوکا کولا در جواب ماندانا کریمی او را به رفتار غیر حرفه‌ای در محل کار متهم کرده است. در گذشته ماندانا کریمی ستاره فیلم‌های Kya Kool Hain Hum وbhaag jhonny درمورد تنها بودن در شهر مومبایی و نداشتن پدرخوانده ای مطرح در بالیوود صحبت کرده بود. بر اساس گفته های کریمی, این اتفاق یک روز قبل از فستیوال دیوالی هنگامی که فیلمبرداری «کوکا کولا» به اتمامش نزدیک شده بود اتفاق افتاد.

ماندانا کریمی گفت:« من هنوز از این که چه اتفاقی افتاد و چگونه اتفاق افتاد در شوک هستم. کولا کولا فیلمی است که همه مان یک سال روی برایش زحمت کشیدیم و جزو آن فیلم‌هایی بود که قبولش کردم حتی باوجود دانستن آن که دست اندرکاران آن زیاد حرفه ای نیستند. همه ما کارهایی داشته ایم که فقط برای بودن در حرفه مان قبولش کرده ایم. از همان ابتدا با گروه و دست اندرکاران مشکل پیدا کردم. تهیه کننده فیلم مردی با افکار قدیمی است که فضای فیلم برداری را با خودخواهی تبدیل به جایی کرد که فقط حرف مردان اهمیت داشت. پروژه های زیادی وجود دارند که توسط خودخواهی یک نفر مدیریت می‌شود. ولی اتفاقی که در روز سیزدهم نوامبر افتاد برای من تکان دهنده بود.»

او در ادامه توضیح داد که در آخرین روز فیلم برداری به دلیل این که یک قرار کاری دیگر داشت می‌خواست هرچه زودتر فیلم برداری را تمام کند ولی تهیه کننده فیلم به او گفت که یک ساعت اضافه‌تر بماند. او پیشنهاد تهیه کننده را رد کرد .

کریمی در ادامه گفت:«ولی بعد از گرفتن آخرین سکانس‌ها هنگامی که در ون درحال استراحت بودم او به زور در را باز کرد و شروع به داد زدن کرد که تو نمی‌توانی بروی! من از تو خواستم که یک ساعت دیگر بمانی و تو باید حرفم را گوش کنی چون من تهیه کننده هستم و به تو پول می‌دهم.» ماهندرا داریوال در پاسخ به ماندانا کریمی داستان را از دیدگاه خودش توضیح داده است. ماهندرا داریوال گفت که زمان فیلم برداری از ۹ صبح تا ۹ شب بود و گروه دکور را برای ضبط کردن آهنگ اماده کرده بودند. ماندانا کریمی ساعت ۷ شب به آن ها گفت که می‌خواهد محل فیلم برداری را ترک کند ولی او از کریمی درخواست کرد یک ساعت بیشتر بماند چون ضبط آهنگ باید در آن روز کامل می‌شد ولی او در ساعت ۸ محل را ترک کرد.»

ترجمه:یاس علی قانعی