بایگانی‌ها

مایکل داگلاس و ژن بد

نخل طلای افتخاری به مایکل داگلاس اهدا می‌شود
نخل طلای افتخاری به مایکل داگلاس اهدا می‌شود

ترجمه:مبینا روشن بین

دنیای تصویرآنلاین-مایکل داگلاس واهمه ی این را دارد که فرزندان نوجوانش در معرض ژن اعتیادی باشند که او و خانوادش را به کشمکش وا داشته است.

این بازیگر ۷۴ ساله  تحت درمان برای اعتیاد مواد مخدر و الکل بوده است.پسر بزرگتر او ، «کامرون» ، با اعتیاد به هروئین مبارزه کرد و برادر ناتنی مایکل ،«اریک داگلاس» ، در سن ۴۶ سالگی بخاطر یک اوردوز ناخواسته از دنیا رفت.

داگلاس از ازدواج ۱۸ ساله اش با بازیگر ۴۹ ساله ، «کاترین زتا جونز»، یک پسر و یک دختر به نام‌های دیلان (۱۸ساله) و کاریس (۱۵ساله) دارد. او در مصاحبه ای با روزنامه ی انگلیسی «میرور» اقرار کرده است که  درباره ی اعتیاد با فرزندان جوان ترش در حال گفت وگو است.

او اعتراف می کند :«شما باید مراقب باشید پس درباره ی ژنتیک مواردی را یاد می گیرید. اعتیاد در هر دو طرف خانواده ام است و فرزندان کوچکترم را از نزدیک مراقبت می کنم.»

او از پسرِ بازیگرش کامرون،کسی که صاحب یک فرزند است سخن می گوید :« من سال ۱۹۹۱ در مرکز توانبخشی بودم احتمالا بیشتر بخاطر الکل ولی مواد مخدر هم بخشی از آن بود.من برادرم را از دست دادم و پسر بزرگترم بخاطر جرائم مواد مخدر و بدون خشونت هفت سال و نیم در زندان فدرال گذراند و اکنون حال او خوب است»

.

بازیگر فیلم «وال استریت» اخیرا اقرار کرده که خودش را سرزنش می کند که برای دستیابی  به یک کارنامه  موفق در هالیوودسی و نه سال دوید.

او‌در سال ۲۰۱۰ به روزنامه «تو دی» گفت :«خودم را سرزنش می کنم که پدری بد بوده ام.پدر بدی که تلاش می کرد هم زمان برای خودش اسم و رسمی پیدا کند.»

 

«شما انتخاب می کنید تا با چه کسی وقت بگذرانید.در موقعیت کامرون ، او با افراد دون مایه وقت می‌گذراند و البته او هدف جذابی برای وقت گذراندن بود و فکر نمی‌کنم که این کمکی کرده باشد….، و من تصمیم دارم تا جلوی ضربه را بگیرم»

.

در همین حال داگلاس از کار خود لذت می برد ، او  اخیرا  در شبکه ی «نتفلیکس» در سریال«متد کامینکسی» در نقش مربی بازیگری ایفای نقش کرده است.

داگلاس ممی گوید :« موانع بسیار سخت هستند اما باید اشتیاق را داشته باشید.به من نگاه کنید ! دهه ی هفتاد سالگی ام را می گذرانم و این عالی است»