بایگانی‌ها

مایکل مان به سراغ سرخپوست‌ها می‌رود

بزودی مایکل مان «فراری» را می‌سازد
بزودی مایکل مان «فراری» را می‌سازد

مایکل مان که اخیرا برای حضور در جشنواره فیلم لومیر شهر لیون به فرانسه آمده بود در مصاحبه با روزنامه لیبراسیون اعلام کرده که کار ساخت یک وسترن را در برنامه دارد. این فیلم راوی داستان زندگی دختری به نام سینتیا پارکر است که در ده سالگی توسط سرخپوستان کومانچی دزدیده می‌شود و بیشتر نوجوانی و جوانی‌اش را با آن‌ها می‌گذاراند تا اینکه در 34 سالگی توسط کابوی‌ها نجات داده می‌شود و حالا باید با این تفاوت فرهنگی با جامعه غرب و دلتنگی از خانواده کومانچی‌اش کنار بیاید.

این فیلم در 1871 میلادی اتفاق می‌افتد و داستان چهار شخصیت را در مسیرها و زمان‌های مختلف دنبال می‌کند. مان همچنین گفته با اینکه داستان فیلم شبیه «جویندگان» جان فورد است اما در حقیقت تم اصلی فیلم نگاهی به آزادی‌ای پارادوکسیکال است که این زن که مادر پنج بچه بوده و از خانواده‌اش ناگهان جدا می‌شود، پیدا می‌کند.

مان در مصاحبه دیگری با آسوشیتدپرس گفته احتمالا هیو جکمن در این فیلم ایفای نقش کند. جکمن علاوه بر این فیلم در «فراری» پروژه دیگری که قرار است مایکل مان در مورد انزو فراری بسازد، ایفای نقش خواهد کرد. مان همچنین از پروژه‌ای علمی تخیلی صحبت کرده و گفته بسیار از تکنولوژی جدیدی که وارد سینما شده هیجان زده است و تکنولوژی به کار برده در فیلم آواتار و شخصیت جیمز کامرون را به شدت ستایش کرده است.