بایگانی‌ها

مبارزه با هالیوود

هدفم حقیقت است
هدفم حقیقت است

 

جانی دپ در سال گذشته بدبیاری‌های کمی نداشت.حالا به نظر می‌آید که او می‌خواهد آینده حرفه‌ای خودش را تحت کنترل خود درآورد.چندی پیش در جشنواره سن سباستین از فرهنگ کنسل گفت که هیچ کس در امان نیست و هرکسی حرفی بزند،حتی غیرواقعی می‌تواند شما را ساقط کند.او در این جشنواره گفت که فرهنگ کنسل از کنترل خارج شده. و او دنبال راهی است که اطمینان حاصل کند می‌تواند به بازیگری ادامه بدهد.حتی اگر بسیاری از آدم‌ها  دنبال حذف او باشند.

 

 

ورایتی گزارش کرده که جانی دپ یک کمپانی فیلم در انگلستان  تاسیس کرده است.  کمپانی IN.2  کمپانی  تولیدی جدید دپ مستقر در بریتانیا است ، مکملی برای Infinitum Nihil  کمپانی دیگر جانی دپ که در شهر لس آنجلس است  ،  این کمپانی   فیلمنامه های غیراقتباسی ، نمایش نامه هاو  منابع ادبی برای فیلم ، تئاتر و تلویزیون “تولید می کند و تمرکزش  حساسیت اروپایی و دستیابی درآمریکا  است.، دپ و شرکایش در یک کنفرانس مطبوعاتی در سن سباستین ، درباره کمپانی جدید خود توضیحاتی را  ارائه دادند.

 

او همراه با استفن دیوترز(تهیه کننده میناماتا) واستفن مالیت(هکتور) در این کنفرانس شرکت کرد و گفت:«”از دانشجو گرفته تا استاد ، از هنرمندان مشتاق تا افراد شناخته شده ، تا استادان بزرگ و با سابقه در تمام اشکال رسانه های مدرن ، IN.2 فضایی را ایجاد می کند که هنرمندان می توانند هنرمند باشند ، جایی که آزاد خواهند بود. برای ایجاد آن لحظات غیر منتظره ، آن تصادفات شادی که دربرگیرنده میل باطنی به آفرینش هنر بزرگ هستند و بنابراین دیدگاه منحصر به فرد آنها را زنده می کند. “