بایگانی‌ها

محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان است

علی نصیریان ، ۱۵ آذر در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل که با حضور مسئولان کشور و استان و علاقمندان فرهنگ و هنر در سالن فدک برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کجای کشور مراسم تجلیل از هنرمندان باشد برای حمایت از آن‌ها حاضر خواهد شد، افزود: لطف و محبت مردم برای هنرمندان بزرگترین مزد آن‌ها است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بن مایه هنر را عشق برشمرد و گفت: هنرمندانی که عمرشان را پای هنر می‌گذارند علیرغم تحمل برخی رنج‌ها، احساس خوبی کسب می‌کنند.

نصیریان اظهار کرد: مردم استان اردبیل مهمان نواز و قدرشناس هستند و برگزاری مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل نشان از بزرگ منشی مردم آن است.

بازیگر کهنه کار سینمای ایران تصریح کرد: حاصل زندگی هنرمندان نام نیک آنها است و مهربانی و رابطه انسانی اساس زندگی جوامع است.

این بازیگرسینما و تئاتربا باین اینکه هنر تأثیرگذارترین بخش فرهنگ است و می‌تواند ما را به دنیا بشناساند، گفت: هنر و خلاقیت هنری مثل چشمه جوشان است و هنرمندان آفریننده هستند.

نصیریان خاطرشنان کرد: هنرمندان به خاطر صرف کردن عمر خود پای فرهنگ کشور باید قدر ببینند و انسان‌هایی که کارهای هنری انجام می‌دهند، قابل تقدیرند.

او کار بازیگر را نشان دادن نقطه ضعف‌های اخلاقی انسان‌ها توصیف کرد و ادامه داد: مخاطبان با دیدن این نقش‌ها واقف بر اشتباهات خود می شوند.

وی اظهار کرد: تجلیل از هنرمندان در استان‌ها شایسته است و باید تداوم یابد.