بایگانی‌ها

مدس میکلسون بهتر از جانی دپ

مدس میکلسون بهتر از جانی دپ
مدس میکلسون بهتر از جانی دپ

اگرچه «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان روبرو شد (این فیلم در سایت راتن تومیتوز 59 درصد امتیاز مثبت از 39 نقد منتشر شده، بدست آورد)، تقریباً همه منتقدان معتقدند که مدس میکلسن نسبت به جانی دپ در نقش جادوگر شرور، گریندل‌والد، پیشرفتی بزرگ محسوب می شود. دپ این شخصیت را در «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل والد» بازی کرد، اما او تنها یک هفته پس از تولید فیلم جدید از پروژه حذف شد. برادران وارنر از دپ خواست از فیلم کناره گیری کند ماجرا به پرونده شکایت او علیه روزنامه سان برمی‌گشت. وسپس میکلسن به جای دپ پا به میدان گذاشت.
.
میکلسون با نقش گریندل والد، به آنتاگونیست اصلی چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» تبدیل می‌شود. این بازیگر به اینترتینمنت ویکلی گفته بود که جانشین دپ شدن«مشکل» است زیرا «باید پلی بین نقشی که جانی بازی کرد و نقشی که من انجام خواهم داد وجود داشته باشد. و در عین حال، من نیز باید نقش را مال خودم کنم.»
.
به نظر می رسد منتقدان بیشتر از دپ از میکلسن در این نقش حمایت می کنند.
.
کریستین اکونا از اینسایدر نوشت:«میکلسن آنقدر طبیعی در نقش گریندل والد ظاهر می شودکه به راحتی می توان فراموش کرد که دپ تا به حال این نقش را بازی کرده است.»
منتقد گاردین، پیتر بردشاو عقیده دارد:«میکلسن اجرای ظریف‌تر و موذی‌تری نسبت به دپ ارائه می‌دهد.
رابی کولن در تلگراف نوشت:«بازی میکلسن ثابت می کند که او به جای دپ باید از همان ابتدا انتخاب می شد».
کارولین مکگین در تایم اوت عقیده دارد:«میکلسن یک جایگزین فوق‌العاده شوم برای جانی دپ می‌سازد»

«جانوران شگفت انگیز» از پانزدهم آوریل در آمریکا به نمایش در می آید.