بایگانی‌ها

مرگی که صنعت سینمای هند را بهم ریخت!

مرگی که صنعت سینمای هند را بهم ریخت!
مرگی که صنعت سینمای هند را بهم ریخت!

 

دنیای تصویرآنلاین-سرانجام پدر سوشانت راجپوت سینگ از ریا چاکرابورتی شکایتی را در پلیس محل زندگی‌ اش در شهر پاتنا مکتوب کرد.

پس از کش وقوس‌های فراوان و بحث‌ها و جدل‌های چند هفته گذشته در سینمای هند، چند دستگی‌ها، سکوت‌ها، شکایت‌ها از مافیا بازی، خویشاوندسالاری در سینمای هند، پدر سوشانت راجپوت سینگ که جسد به دارآویخته پسرش دو ماه پیش در خانه‌اش پیدا شد،شکایتی را تسلیم پلیس کرد.

او زمانی که به شهر مومبایی آمد تا مراسم هندوها را برای سوزاندن جسد او انجام بدهد، گفته بود هیچ شکایتی از هیچ فردی ندارد. اما به گزارش رسانه‌های هند او امروز   شکایت خود از ریا چاکرابورتی (همراه زندگی سوشانت )تحویل پلیس داد.

در چند هفته گذشته پلیس شهر مومبایی از بیش از 400 نفر

از اهالی صنعت سینما تفحص انجام داد از چهره‌هایی مانند سانجی لیلا بانسالی، کرن جوهر، آدیتیا چوپرا، کریتی سانون، ریا چاکرابورتی،ماهش بهات و… .

ماهش بهات(پدر عالیا بهات) دو روز پیش در اظهارات خود به پلیس گفت تنها دوبار سوشانت راجپوت سینگ را دیده و در دوران کاری خود بسیاری از چهره های جدید را به سینما معرفی کرده است. او شایعات درباره ارتباط خود با ریا چاکرابورتی را تکذیب کرد و گفت که ریا او را  استاد خود می داند و تنها ریا را برای حضور در یک فیلم استخدام کرده  است. او گفت از ابتدا هم قرار نبود سوشانت سینگ راجپوت در فیلم «صدمه2» نقش آفرینی کند اما سوشانت در دیدار با ماهش بهات ابراز تمایل به همکاری با او را داشته است.

سانجی لیلا بهانسالی به پلیس گفته است که سه فیلم برای ایفای نقش به سوشانت پیشنهاد داد اما سوشانت به دلیل آنکه تحت قرار داد با کمپانی یاش راج فیلمز بود نتوانست با او همکاری کند.

اما پدر سوشانت راجپوت سینگ امروز شکایتی را علیه ریا چاکرابورتی تقدیم پلیس شهر زادگاه خود کرد. چند رسانه هندی نوشتند که علت شکایت پدر سوشانت از ریا ، گرفتن مبلغی پول از سوشانت و سوق دادن او به خودکشی با رفتارهایش بوده است.

در این چند هفته مرگ سوشانت راجپوت سینگ تقریبا سینمای هند را بهم ریخته است. جوری که خانواده اختر در برنامه تلویزیونی درباره خیلی مسائل توضیحاتی را مطرح کردند. کانگنا رانوت -که در واقعیت هیچ وقت با سوشانت راجپوت سینگ-آشنایی نداشته بارها و بارها کرن جوهر، آدیتیا چوپرا و خیلی های دیگر را در مرگ سوشانت راجپوت سینگ مقصر دانسته است. وقتی پلیس مومبایی از او خواست برای پاره ای از توضیحات به آنها مراجعه کند به دلیل آنکه کانگنا در شهر زادگاه خود سکنی دارد خواست آنها به شهر او رفته و اظهاراتش را بنویسند.

دلا یل زیر از مواردی است که پدر سوشانت علیه ریا چاکرابورتی مطرح کرده و یکی از رسانه‌های مطرح هندی آن را منتشر و برشمرده است:

1-سوشانت راجپوت سینگ می‌خواست کار در سینما را ترک و به کورگ در کرالا برود اما هیچ حمایتی از سوی ریا نشد که به او گفته بود نمی‌تواند از مومبایی برود.

2-زمانی که ریا چاکرابورتی پی برد سوشانت موافق  ماندن در مومبایی نیست، پس روز ششم ژوئن او مبلغ هنگفتی پول نقد،جواهرات، کارت اعتباری،سندهای مهم،لپ تاپ وپرونده پزشکی سوشانت را برداشته و خانه او را ترک گفت. او همچنین شماره تلفن همراه سوشانت را در تلفن همراه خود بلاک کرد.

3-سوشانت به خواهرش گفته بود که ریا تمامی پرونده ها ومدارک او را برده و تهدید کرده که تمامی این پرونده های (پزشکی) را در اختیار مطبوعات قرار خواهد داد که او دیوانه شده و دیگر هیچ کسی به او کار نمی دهد.

4-پیش از آشنایی و ملاقات با ریا چاکرابورتی در سال 2019 ، سوشانت به هیچ بیماری  روحی مبتلا نبود. به هر حال پس از ملاقات با ریا ، باید تحقیقات صورت گیرد که چرا سوشانت به لحاظ روحی رنج می‌کشید.

5-اگر سوشانت بخاطر بیماری روحی تحت درمان بود، چرا هیچ رضایتی از اعضای خانواده او گرفته نشده بود؟

6-ریادر دوران معالجه سوشانت را به خانه خود برده و او به دلیل استعمال بیش از حد دارو اور دوز کرده بود. اما ریا به همه گفت که سوشانت به تب دنگی مبتلا شده است.

7-ریا اجازه نمی داد سوشانت قرارداد هیچ فیلمی را امضا کند.هربار که پیشنهادی مطرح می‌شد، ریااو را مجبور می‌کرد به شرطی پروژه را بپذیرد که او نقش مقابل سوشانت را بازی کند.

8- تمامی کارمندان و مستخدمهای قدیمی سوشانت توسط ریا اخراج و کارمندان و مستخدمهای استخدام شده بودند که معتمد ریا بودند تا او بتواند جزئی ترین کنترل را روی سوشانت داشته باشد.

9-در دسامبر سال 2019، ریا  سوشانت را مجبور کرد که شماره تلفن همراه خود را تغییر بدهد تا او دیگر به طور عادی نتواند با اعضای خانواده و  دوستانش صحبت کند.  ریا به سوشانت اجازه نمی‌داد تا او خانواده خود را در پاتنا ملاقات کند.

10-در سال 2019سوشانت در حساب بانکی خود 17 کرور روپیه پول داشت اما 16 کرور روپیه به حساب‌هایی منتقل شد که ارتباطی با سوشانت نداشت.باید تحقیق شودچه مقدار از این پول توسط ریا و دستیارش برداشت شده است.