بایگانی‌ها

مشخص شدن زمان فیلمبرداری «جان ویک 4»

مشخص شدن زمان فیلمبرداری «جان ویک 4»
مشخص شدن زمان فیلمبرداری «جان ویک 4»

ایان مک‌شین بازیگر نقش وینستون، در چندگانه «جان ویک»، در گفت وگویی با سایت «کلایدر» درباره زمان شروع فیلمبرداری «جان ویک 4» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت اسکرین رنت مک‌شین می‌گوید: «من و کیانو به یکدیگر سال نو را تبریک گفتیم و او گفت که امیدوارم امسال همدیگر را ببینیم. می‌دانم که فیلمنامه آماده است و امیدوارند که امسال ساخته شود. می‌دانم که اعلام کرده‌اند می‌خواهند قسمت چهارم و پنجم جان ویک را با هم بسازند، اما کسی چه می‌داند. استودیوها خیلی چیزها را اعلام می‌کنند. مسلما، امسال «جان ویک ۴» را می‌سازیم.»

قرار است «جان ویک ۴» بهار سال ۲۰۲۲ روی پرده برود به نمایش درآید. لاینزگیت قبلا اعلام کرده بود که پس از آزاد شدن کیانو ریوز از پروژه های دیگر که ماه های ابتدایی سال 2021 خواهد بود،قسمت چهارم و پنجم را پشت سرهم فیلمبرداری می‎کند.
مک‌شین در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از محبوبیت چندگانه‌ی «جان ویک» داشته، چنین پاسخی می‌دهد: «برای قسمت اول بازیگران و فیلمنامه‌ی بسیار خوبی فراهم کردند. به نظرم قسمت دوم چندان خوب نبود، اما مردم در آن زمان عاشقش بودند و استقبال کردند. قسمت سوم واقعاً عالی بود و انتظارات من برآورده شد. همیشه فکر می‌کردم که به‌خاطر کیانو، یک همسر مرده، یک سگ، یک اسلحه و یک خودروی عالی تا اینجا ادامه پیدا کرده. جان ویک از تمامی این عناصر برخوردار بود، بنابراین چگونه می‌شد شکست خورد؟»