بایگانی‌ها

تغییر در ساز و کار گلدن گلوب

تحول در گلدن گلوب
تحول در گلدن گلوب

گروه بانی جوایز گلدن گلوب روز دوشنبه طرحی را برای افزایش تعداد اعضای سیاه پوست و افراد رنگین پوست در سازمان خود معرفی کرد و همچنین محدودیت هایی را برای هدایای رای دهندگان خود پیشنهاد داد.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود ، گروه کوچکی از روزنامه نگاران که جوایز سالانه را اهدا می کنند ، در یک بحران روابط عمومی و سازمانی قرار می گیرد. این تهدیدی برای از بین رفتن رابطه این گروه با استعداد های تراز اول هالیوود است که باعث می شود پخش تلویزیونی برنامه و میزان تماشاگران را در خطر قرار بدهد . این سازمان غیرانتفاعی یک قرارداد تلویزیونی پرسود با شبکهNBC و Dick Clark Productions را بسته و حضور چهره های مطرح در برنامه گلدن گلوب تضمین پربیننده بودن مراسم گلدن گلوب است.

انجمن یا سازمان مطبوعات خارجی هالیوود که 91 عضو دارد در سال جدید 21 عضو جدید می گیرد. که این اعضای جدید بیشترشان سیاهپوست خواهند بود.در حقیقت سازمان می خواهد ظرفیت عضوگیری خودرا 50درصد در 18 ماه آینده بالا ببرد و هدف پذیرفتن اعضا از گروه های است که کمتر به چشم می آیند و در جامعه دیده می شوند.

از ماه فوریه سازمان مطبوعات خارجی گرفتار حاشیه شد. لس انجلس تایمز گزارشی منتشر کرد و نوشت که 86 عضو این سازمان سیاهپوست نیستند.در این گزارش(که همان زمان در دنیای تصویر منتشر شد) به فساد سازمانی این جمع نیز پرداختند.در پاسخ به این واکنش 100 کمپانی در ارتباط با سازمان مطبوعات خارجی تهدید به قطع ارتباط کاری کردند.
این اصلاحات شاید بتواند تا حدودی مشکلات گریبانگیر سازمان مطبوعات خارجی را برطرف کند.