بایگانی‌ها

مقایسه وایولا دیویس با مارلون براندو

مقایسه وایولا دیویس با مارلون براندو
مقایسه وایولا دیویس با مارلون براندو

▪️مت دیمون  بازی وایولا دیویس را در فیلم «ایر/Air» با مارلون براندو مقایسه کرد. وایولا دیویس 57 ساله نقش مادر مایکل جردن را در فیلم تازه بن افلک ایفا می‌کند. بن افلک و مت دیمون بشدت تحت تاثیر نقش‌آفرینی دیویس قرار گرفتند.

 

بن افلک به اینترتینمنت ویکلی گفت:«به چشم نیامدن در بازیگری آسان است – “من چیزی به شما نشان نمی دهم”. دیده نشدن و داشتن این حس که مقدار زیادی احساس در درون بازیگر وجود دارد بسیار دشوار است، شما فقط نمی فهمید آن چیست.  باعث می‌شود که بخواهید حتی  با وجود سختی ها بیشتر به نقش نزدیک شوید، و این بهترین شکل ممکن در بازیگری است.»

مت می‌افزاید:« بازی وایولا دیویس نقش آفرینی استادانه بود. کاری بود که براندو انجام می‌داد.این نیست که کاری انجام نمی دهد،  اتفاقا برعکس است . شما طوری نقش را نشان می دهید که گویی هیچ کاری انجام نمی دهید، اما همه چیز در جهان درست در زیر این پوسته اتفاق می افتد، و  عالی است.»

وایولا دیویس نقش  دلوریس جوردن را در «ایر» بازی کرد. فیلم به جزئیات رابطه موفقیت آمیز مایکل جوردن با برند مشهور «نایک» می‌پردازد. وایولا دیویس به هالیوود ریپورتر گفته بود که «مادران مهم ترین شخصیت در زندگی همه هستند. بنابراین بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم که از من خواسته شد نقش  مادر مایکل را بازی کنم. من مایکل جوردن را می شناختم اما از نقش مادرش در این قرار داد خبر نداشتم. او این قرارداد را بهم زد تا از میراث پسرش محافظت کند. می خواستم بیشتر این زن را بشناسم…»