بایگانی‌ها

«منک» محبوبترین فیلم سودربرگ

«منک» محبوبترین فیلم سودربرگ
«منک» محبوبترین فیلم سودربرگ

استیون سودربرگ بر سبک و سیاق سال‌های گذشته فهرست محبوبترین آثار سینمایی، سریال و کتاب در سال 2020 را در وبلاگ خود منتشر کرد.

به گزارش ایندی‌وایر «منک » در راس سیاهه این فیلمساز است. فیلم سیاه وسفید دیوید فینچر با موضوع نگارش فیلمنامه «همشهری کین».

در ماه دسامبر گزارش شد که سودربرگ در مراحل فنی فیلم «منک» با فینچر همکاری کرده و یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم را تدوین کرده است. کرک بکستر تدوین‌گر فیلم و برنده دو جایزه اسکار افشا کرده که نقد سودربرگ در مورد صحنه‌ ضیافت پایان فیلم باعث تغییر در سکانس شده. سودربرگ به فینچر و بکستر ایراد گرفته بود که چرا شخصیت ویلیام رندولف هرست با بازی چارلز دنس به حضور هرمان جی. منکیه ویتس(گری اولدمن) واکنش نشان نمی‌دهد.

بکستر در این خصوص می‌گوید: «من و دیوید دراین باره حرف زدیم. من اغلب با دیوید و برای دیوید کار می‌کنم و در این مرحله با افراد زیادی مواجه نمی شوم. اما این انتقاد کمک کننده بود. سکانس پاسخی ارائه نمی کرد فقط پرسشی را مطرح می‌کرد.»

فیلم‌هایی که استیون سودربرگ سال گذشته دیده عبارتند از:«روانی» ساخته آلفرد هیچکاک، «ماتریکس»؛«مدمکس»؛«همشهری کین»، «داستان بیتسی بویز». سریال «می‌توانم نابودت کنم»؛«بهتر است با سال تماس بگیرید»،«ریک و مورتی»،«هانیبال بورس:شبهای میامی»