بایگانی‌ها

من هم یک انسان هستم/صحبت‌های ویل اسمیت در جشنواره دریای سرخ

▪️ویل اسمیت اعلام کرد که قسمت دوم «من افسانه هستم» را با مایکل بی. جوردن می‌سازد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین او که در جشنواره دریای سرخ حضور دارد، گفت که فیلمنامه را با مایکل بی.جردن دارند می‌نویسند. او در یک برنامه پرسش و پاسخ در حاشیه برگزاری جشنواره دریای سرخ شرکت داشت. و گفت:« من فردا با مایکل بی. جوردن تماس می‌گیرم.. فیلمنامه آماده است و…» او در ادامه توضیح داد باوجودی که کاراکترش رابرت نویل در پایان قسمت اول جان می‌بازد، اما در نسخه دی .وی .دی فیلم یک پایان آلترناتیو دیگر هم هست که او زنده می‌ماند. در قسمت جدید او در آن جهان حضور دارد. او گفت من اطلاعات بیشتری نمی‌توانم بدهم. قسمت اول را فرانسیس لورنس ساخت.

🔹اسمیت درباره جنجال سیلی که به صورت کریس راک در مراسم اسکار نواخت هم توضیح داد.اسمیت چنین صحبت کرد: «آنچه در ناملایمات خود در چند سال گذشته تجربه کرده‌ام این است که باید در موردش واضح بگویم: نمی‌توانم محتاج باشم که دیگران من را تحسین کنند تا روی مأموریتم متمرکز بمانم. من همیشه می‌خواستم چیزهای خوبی را در دنیا باقی بگذارم. همیشه می‌خواستم مردم را بخندانم. همیشه وقف فرآیند شادی و الهام بخشی بوده‌ام. می خواهم دیگران احساس خوبی داشته باشند، من اینجا هستم زیرا در اعماق قلبم می خواهم شما احساس خوبی داشته باشی. در عین حال من عمیقا یک انسان هستم. فضیلت اخلاقی من هنوز کامل نشده است. من در حال تکمیل ویژگی‌های مثبت اخلاقی خود هستم. بزرگترین چیزی که اتفاق افتاده این است که من عمیقا متواضع شده ام و عمیقاً الهام گرفته ام تا نور خود را کامل کنم. این همان چیزی است که مرحله بعدی از زندگی من خواهد بود – کامل کردن و تاباندن نور خود تا جایی ممکن بر روی بسیاری از مردم.»
🔹ویل اسمیت در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:« ما قرار است اشتباه کنیم. من هم اشتباهات زیادی داشتم.» و در این میان یکی از حضار به سوی ویل اسمیت فریاد زد که ما عاشق اشتباهات شما هستیم! و این باعث شد تا ویل اسمیت بخندد و بگوید که همه ما اشتباه می‌کنیم.