بایگانی‌ها

میکلسون از دپ مشاوره می‌گیرد

میکلسون از دپ مشاوره می‌گیرد
میکلسون از دپ مشاوره می‌گیرد

مدس میکلسون می‌گوید که مایل است درباره «جانوران شگفت انگیز» با جانی دپ صحبت کند.
این بازیگر 55 ساله پس از رفتن جانی دپ از پروژه در اوایل سال جاری بجای او نقش را پذیرفت. شکست جانی دپ در دادگاه علیه روزنامه The Sun از عواملی بود که جانی دپ را محترمانه از پروژه کنار گذاشتند. در روزنامه سان مطلبی منتشر شده بود که ستاره دزدان دریایی کارائیب را زن آزار معرفی می کرد. که به علت اختلافات او با امبر هرد بود.

مدس میکلسون سعی کرده است به گمانه زنی های مربوط به بازیگر قبلی نقش گریندلوالد توجه نکند.
میکلسون گفت: “منظورم این است که ، بدیهی است ، آنها قصد داشتند این فیلم را بسازند و بدیهی است که دپ دیگر در این پروژه نبود.

اما من دعوایی نداشتم. و نمی دانم [در زندگی خصوصی دپ] چه اتفاقی افتاده است ، و نمی دانم که آیا این حرکت عادلانه بود ، او شغل خود را از دست داد ، اما من فقط می دانستم که نمایش ادامه دارد و دوست داشتم اگر فرصتی داشتم با او صحبت کنم ، اما من او را از این لحاظ نمی‌شناسم.”

“تهیه‌کنندگان با من تماس گرفتند و مشخصاً عجله داشتند و من فیلمنامه را دوست داشتم و پذیرفتم. و می‌دانم که برای بسیاری از افراد ماجرا بحث برانگیز بوده ، اما این فقط روشی است که گاهی انجام می شود. “

مدس می خواست برداشت خود را از نقش گریندل‌والد بازی کند ، زیرا فکر می‌کند “خودکشی خلاقانه” تقلیدصرف از جانی دپ است.

او گفت: “من نمی‌خواستم آنچه جانی انجام داده بود کپی کنم. من فکر می کنم او یک استاد بازیگری است ، بنابراین کپی کردن از او خودکشی خلاقانه بوده است.”

وی گفت: “منظورم این است که ، بدیهی است ، آنها قصد داشتند این فیلم را بسازند و بدیهی است که او دیگر در این ماجرا درگیر نبود.”