بایگانی‌ها

می‌خواستم از سینما خداحافظی کنم

می‌خواستم از سینما خداحافظی کنم
می‌خواستم از سینما خداحافظی کنم

عامر خان، بازیگر ، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای هند چندی پیش اعلام کرد که اخیرا تصمیم گرفته بود برای همیشه از سینما خداحافظی کند. چون پی برده بود که وقتی فرزندانش بزرگ شدند، او هیچ وقت حضور نداشت.
او از خلق و خوی درونگرایانه ای که در چند سال اخیر پیدا کرده، صحبت کرد . عامر گفت که مانند هر کس دیگری، او چیزهای زیادی از دست داده است، اما در طول همه گیری نیز چیزهای زیادی به دست آورده است.

سال گذشته، عامر جدایی خود را از همسرش کایران رائو، که از سال 2005 با او ازدواج کرده بود، اعلام کرد. او اعتراف کرد که از اینکه سال ها در کنار بچه ها و خانواده اش نبود احساس ناراحتی می کند . به همین خاطر تصمیم گرفت برای جبران زمان از دست رفته صنعت سینما را ترک کند.

او به زبان هندی گفت: «احساس می‌کنم زندگی‌ام را صرف دنبال کردن رویاهایم و تلاش برای تحقق آنها کرده‌ام. اما در این سفر به عزیزانم توجهی نکردم. پدر و مادرم، خواهر و برادرم، فرزندانم، همسر اولم رینا، همسر دومم کایران، والدین آنها… شاید نتوانم زمان کافی را به آنها اختصاص دهم. دخترم الان 23 سال دارد. مطمئنم وقتی کوچیکتر بود دلش برای حضور من در زندگیش تنگ شده بود. او نگرانی ها، ترس ها، رویاها و امیدهای خودش را داشته است. اما من برای او آنجا نبودم، اکنون این را می دانم. من رویاها، ترس ها و امیدهای او را نمی دانستم، اما ترس ها، رویاها و امیدهای کارگردانانم را می دانستم.»

عامر گفت که متوجه شده است که زمان ارزشمندترین منبعی است که یک انسان دارد:« ما می دانیم که یک روز وقتمان تمام خواهد شد، اما نمی دانیم چه زمانی. من درک دقیقی در مورد این داشتم، و اینکه زندگی‌ام را در نوعی خلسه گذرانده‌ام، و به این دلیل چیزهای زیادی از دست داده‌ام.»

عامر گفت که بزرگ‌ترین کمکی که می‌توان برای ملت خود انجام داد، این است که فرزندان خود را با ارزش‌های درست تربیت کنند. »
او گفت که از این که شرایط زندگی ش اینطوری پیش رفته بود بسیار عصبانی بود پس تصمیم گرفت از صنعت سینما کناره گیری کند. اما فرزندانش او را متقاعد کردند که به جای تصمیم گیری افراطی، تعادلی در زندگی خود ایجاد کند.

عامر در پایان گفت که کایران رائو او را متقاعد کرد که در تصمیم خود تجدید نظر کند و به او گفت که سینما در رگ های او جریان دارد.