بایگانی‌ها

می‌خواستم هنرمند مانگا شوم

مراسم اسکار شرط واکسیناسیون دارد
مراسم اسکار شرط واکسیناسیون دارد

کلوئی ژائو در مصاحبه بلندی با مجله ورایتی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او درباره پروژه جدید خود «جاودانه ها» هم توضیحاتی ارائه داده.

 

.

ژائو می‌گوید:« از همان ابتدا مدیران مارول می دانستند که من می خواهم چگونه این فیلم را بسازم. قرار نبود صد نفر گروه تولید اطراف ( من) باشند. بنابراین آنها درباره حضور آدم ها سر صحنه با من کنار آمدند.حدود 25 نفر با من بودند…من از علاقمندان دنیایی سینمایی مارول هستم. و از علاقمندان ژانر ابرقهرمانی.همچنین با دیدن فیلم های علمی تخیلی وفانتزی و مانگا بزرگ شدم. اما چطوری می توانیم این عناصر را در اختیار داشته باشیم اما فیلمی بسازیم که کمی طعم متفاوتی داشته باشد؟کار هیجان انگیزی بود.»

.

ژائو درباره پروژه دیگرش دراکولا نیز می‌گوید که مشغول مطالعه کتاب جسیکا برودر است و با دقت تک تک صفحات کتاب را مطالعه می‌کند تا معنای آنها را دریابد. ژائو خودش را یکی از طرفداران منبع اصلی فیلم ، کتاب برودر می داند.او می خواهد دوباره شخصیت دراکولا را پس از مطالعه این کتاب در ذهنش تصویرسازی کند.

.

ژائو در بخش دیگری از مصاحبه خود می گوید که می خواسته روزگاری هنرمند مانگا شود.او در بخش دیگری از مصاحبه خود از همزمانی کار روی پروژه «سرزمین خانه به دوشان» و « جاودانه ها» صحبت کرد.

 

.

کوین فایگی مدیر کمپانی مارول در مصاحبه ای گفته بود ژائو می‌خواست اول پروژه «جاودانه ها» را تمام کند. اما به دلیل همه‌گیری کووید-19 و تمام نشدن پروژه «جاودانه ها» ابتدا «سرزمین خانه به دوشان» اکران شد.

 

.

ژائو در این مورد توضیح می‌دهد:«دو فیلم، پروژه های پشت سرهم بودند.من در مدت کوتاه کارنامه فیلمسازی ام اوج و فرودهای فراوانی را تجربه کردم.اما حرفی که می خواهم بزنم شاید کمی کلیشه‌ای به نظر بیایید اما هر اتفاقی به دلیلی پیش می آید. ما هرگز انتظار چنین بازخوردی نسبت به سرزمین خانه به دوشان نداشتیم.ولی همه چیز موفق شد.