بایگانی‌ها

نامزدهای نقش جیمزباند

نامزدهای نقش جیمزباند
نامزدهای نقش جیمزباند

چه کسی قرار است نقش جیمزباند را پس از دانیل کریگ ایفا کند؟ این سوالی است که پس از انتشار خبر خداحافظی دانیل کریگ از سری فیلم‌های جیمزباند بیش از گذشته مطرح شده و هربار گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آن منشر می‌شود.

بد نیست که نگاهی بیندازیم به بازیگرانی که تا امروز نامشان به عنوان یکی از کسانی به میان آمده که احتمال دارد نقش جیمزباند را ایفا کنند.

باربارا بروکلی گفته که سال آینده می‌خواهد جستجو برای انتخاب جیمزباند بعدی را شروع کند.

 

ا- ادریس البا:البا میان طرفداران شخصیت جیمزباند محبوبیت دارد و یکی از ترندهای شبکه‌های مجازی برای نقش جیمزباند است. او کاریزما و فیزیک شخصیت جیمزباند را دارد. و برای نقش دیوید سیمون در مجموعه شبکه اچ بی او The Wire مشهور است.البا 49 ساله است.

 

2-تام هاردی:این بازیگر بریتانیایی که نقش‌های متنوعی را در کارنامه دارد دارای فیزیک و مهارت خاصی در بازیگری است که در سال‌های گذشته از خود نشان داده است.اگر او انتخاب شود، تنها موردی که می توانند از لحاظ ظاهری به او خرده بگیرند قد و قامت اوست که از دانیل کریگ کمی کوتاه‌تر است.

 

3-هنری کویل

بازیگر دیگری با جذابیت و کاریزماتیک که فیزیک مناسبی برای صحنه های اکشن دارد.او نقش سوپرمن و شخصیت جرالت را در مجموعه The Witcher به تصویر درآورده است. در ضمن نقشی شبیه جیمزباند را در فیلم گای ریچی مردی از یو. ان.سی.ال. ایی ایفا کرده بود.

 

4-رگه-ژان پیج

بازیگر سریال «بریجرتون»می‌تواند یکی از رقبای نقش جیمزباند باشد.البته از جنبه چهره. او جوان است و 31 سال دارد. و براحتی می‌تواند چندگانه‌ای مانند جیمزباند را برای چند صباحی بچرخاند.

 

5-سم هیوین

بازیگر اسکاتلندی است وبیشتر بخاطر حضور در مجموعه علمی تخیلی Outlander شهرت دارد. او خوش چهره است و فیزیک خوبی برای نقش جیمزباند دارد. بازیگر خوبی هم است.

 

6-ناتاشا لینچ

بله در فیلم آخر جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» ایفای نقش کرده . نقش شخصیتی که می‌تواند جایگزین جیمزباند باشد. البته به شرطی که تهیه کنندگان جیمزباند بخواهند جیمزباند را به شخصیت زن تبدیل کنند.

 

7-امیلی بلانت:در میان بازیگران زن، شاید امیلی بلانت گزینه جالب و خوبی باشد که در صورت تفییرجنسیت جیمزباند از شخصیتی مرد به زن بتوان به او فکر کرد.

انتخاب امیلی بلانت هم مانند ادریس البا است.جذاب است و علی‌رغم صورت ظریف و شیرین‌اش مناسب چنین نقش های اکشنی است.