بایگانی‌ها

نتفلیکس آینده سینما است/ادعای دیوید فینچر

«آدم‌کش» ساخته دیوید فینچر در سامانه نتفلیکس پخش شد. و دو هفته پیش به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران شد. این سیاست اکران فیلم‌های نتفلیکس است. به گزارش دنیای تصویرآنلاین با منبع پلی‌لیست، فینچر در گفتگویی با لوموند عنوان می‌کند که به نظرش نتفلیکس بهترین جایگاه را در هالیوود برای تولید فیلم در حال حاضر دارد .فینچر بشدت از این غول پخش آنلاین دفاع می‌کند.

🔹فینچر می‌گوید:« بیایید روراست باشم. من تقریبا با تمام استودیوهای بزرگ فیلمسازی همکاری کرده‌ام. وقتی به آنها بگویی که من جلوه های بصری 4Kلازم دارم. واکنش‌شان این است که اوه، چرا آنقدر پرهزینه؟ آنها با کوچکترین هزینه مخالفت می کنند. اما در مورد نتفلیکس همچین چیزی نیست […] آنها هرگز با این نوع انتخاب ‌ها در دوران تولید مخالفت نکرده اند. آنها یک استاندارد صنعتی را اتخاذ کردند که برای فیلمسازان منطقی بود. نتفلیکس تا حد زیادی بهترین کنترل کیفیت را در تمام هالیوود دارد.»

🔹با توجه به اینکه سیستم استودیویی درهای خودش را روی فیلمسازان مولف فراوانی بسته است، دیوید فینچر و جاه طلبی‌های او ، درخواست‌های بلندپروازانه او، چنین فرصت کمی را به عنوان راهی برای نوآوری مجدد دیده تا فیلم‌هایش را به تولید برساند. فینچر یک قرارداد ده ساله با نتفلیکس بسته است. که تاکنون سریال خانه پوشالی، شکارچی ذهن، انیمیشن عشق، مرگ+ربات‌ها، فیلم‌های منک و آدم‌کش را برای این سامانه ساخته.

🔹او در بخش دیگری از این گفتگو می‌گوید که نتفلیکس آینده سینما خواهد بود چه سینمادوستان سنتی این ابرازنظر را دوست باشند یا نداشته باشند.