بایگانی‌ها

نخستین واکنش جیدا پینکت اسمیت به ماجرای اسکار

نخستین واکنش جیدا پینکت اسمیت به ماجرای اسکار
نخستین واکنش جیدا پینکت اسمیت به ماجرای اسکار

جیدا پینکت اسمیت برای اولین بار در یک اپیزودی احساساتی در برنامه تلویزیونی «Red Table Talk» درباره تأثیرات مخرب بیماری آلوپسی و حادثه اسکار سخن گفت.

.‌

پینکت اسمیت در ابتدای اپیزود روز چهارشنبه گفت: «این یک اپیزود واقعاً مهم در مورد آلوپسی است. با توجه به آنچه که در مورد سلامتی ام پشت سر گذاشته ام و اتفاقی که در اسکار برایم افتاد، هزاران نفر درباره داستان هایشان با من تماس گرفتند.»
.

.
«اکنون، در مورد شب اسکار … عمیق ترین امید من این است که این دو مرد باهوش و توانا فرصتی برای التیام، صحبت کردن و آشتی داشته باشند. در وضعیت امروز جهان، ما به هر دوی آنها نیاز داریم و همه ما در واقع به یکدیگر نیاز داریم. بیش از گذشته.»
.

این بازیگر اضافه کرد:« تا آن زمان، من و ویل به انجام کارهایی که در 28 سال گذشته انجام داده‌ایم ادامه می‌دهیم و آن هم این است که تلاش می‌کنیم به چیزی به نام زندگی مشترک پی ببریم.»

.
پینکت اسمیت اولین بار در سال 2018 در یکی از قسمت‌های این برنامه در مورد بیماری آلوپسی خود صحبت کرد. او در ژوئیه 2021 در کنار دخترش ویلو، سر خود را تراشید.

.
پس از سیلی که ویل اسمیت به کریس راک زد، از عضویت در آکادمی علوم و هنر سینمایی استعفا داد و آکادمی اسکار نیز محرومیت‌هایی را برای ویل اسمیت تعیین کرد.