بایگانی‌ها

نخستین واکنش‌ها به «آدم‌کش»

نخستین واکنش‌ها به «آدم‌کش»
نخستین واکنش‌ها به «آدم‌کش»

▪️دیوید فینچر پس از سه سال فیلم آخرش، «آدم‌کش» را به ونیز برد. «آدم‌کش» داستان یک قاتل اجیرشده با بازی مایکل فاسبندر است که در فیلم اسم ندارد. بن کرول در سایت د رپ می‌نویسد که «آدم‌کش شبیه ادامه فرعی شبکه اجتماعی است تا شبیه چیز دیگری باشد.»  

.

فرمالیسم خونسردانه توصیفی است که  در نقدهای متعددی از  منتقدان برجسته به آن اشاره شده است، بیلگه ابیری  در «والچر» می‌نویسد:«این فیلم بر اساس کتاب مصور فرانسوی Le Tueur اثر الکسیس نولنت، یک قاتل حرفه‌ای (مایکل فاسبندر) را دنبال می‌کند که با عواقب یک ماموریت ناموفق مواجه می‌شود. اما داستان بیشتر درباره اوست که با گفتار متنِ، تا حدودی بی‌پایان، رویکردش به زندگی را برای ما توضیح می‌دهد. تا مرز پوچی. اگر فینچر و فیلمنامه نویس اندرو کوین واکر اجازه می‌دادند، فیلم آدم‌کش می‌توانست  یک کمدی بی‌نظیر شود.»

 

.

پیتر بردشا در گاردین می‌نویسد:« مایکل فاسبندر در نقش اصلی  یک آدم‌کش ِعاشق یوگا ،بی‌نقص است که از همه چیز ، از اخلاق گرفته تا گروه موسیقی اسمیتز صحبت می‌کند.»  

 

فیلم فینچر برپایه 13 نقدی که سایت راتن تومیتوز منتشر کرده توانسته نمره 75 را بگیرد. منتقدان ورایتی، ایندی‌وایر، بی‌بی‌سی، نقدهای نیمه مثبتی بر فیلم فینچر نوشتند. تاریخ پخش «آدم‌کش» در نتفلیکس روز دهم نوامبر است.