بایگانی‌ها

نقش کنستانتین را دوست داشتم

نقش کنستانتین را دوست داشتم
نقش کنستانتین را دوست داشتم

▪️کیانو ریوز از کمپانی برادران وارنر خواست تا  قسمت دوم «کنستانتین» را بسازند. بازیگر 58 ساله دوباره نقش جان کنستانتین را در دنباله این فیلم ایفا می‌کند.

 

او به مجله توتال فیلم گفت که همیشه تمایل داشته تا دنباله «کنستانتین» به تولید برسد.«نمی‌دانم کار ناتمام بود یا نه، اما قطعاً نقشی بود که دوست داشتم، و فکر می‌کردم فرانسیس لارنس،  کارگردان، چه فیلم شگفت‌انگیزی را ساخته است. بازی در نقش آن شخصیت را دوست داشتم و از فیلم بسیار لذت بردم.»

«من از مدیران وارنر خواستم  (با صدای الیور توئیست) که می‌توانم بیشتر بخوام؟”… تقریباً هر سال مدام می‌پرسیدم. (و) آنها می‌گفتند، نه، نه!»

 

لورنس باری دیگر به عنوان کارگردان پشتدوربین خواهد رفت. خبر ساخت قسمت دوم «کنستانتین» سال گذشته اعلام شد ریوز توضیح داد:« هیجان انگیز است. تقریباً مانند یک زمین بازی باز است که امیدواریم بتوانیم چیزی بپزیم و در آن بازی کنیم، و حدس می زنم از زمین بازی بیرون بیاییم و یک وعده غذایی آماده کنیم، اما من مشتاقانه منتظر آن هستم، و امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

 

فرانسیس باید متقاعد می شد تا روی دنباله کار کند، اما زمانی که مشخص شد کیانو و آکیوا گلدزمن، فیلمنامه نویس، کنترل روی شخصیت کنستانتین دارند – که در کتاب های مصور دی سی این شخصیت  “Hellblazer”  ظاهر می شود، با ساخت این قسمت موافقت کرد.