بایگانی‌ها

نیکی فینکی درگذشت

نیکی فینکی روزنامه‌نگار و موسس سایت ددلاین در سن 68 سالگی درگذشت.نیکی فینکی، روزنامه‌نگار سرسختی که با وب‌سایت هالیووی Deadline انقلابی در گزارش‌های سرگرمی  سازی ایجاد کرد، صبح یکشنبه پس از یک بیماری طولانی در بوکا راتون، فلوریدا درگذشت. او 68 ساله بود.

.

فینکی  کار خود را با گزارشیگری از همه چیز از مسکو (برای آسوشیتدپرس) تا واشنگتن دی سی (برای نیوزویک) شروع کرد تا اینکه در سال 2002، ستونی را برای هفته نامه لس آنجلس به نام ددلاین هالیوود شروع کرد که در مارس 2006 آن را به صورت آنلاین به عنوان ددلاین منتشر کرد. هالیوود دیلی در تلاش برای پوشش بهتر اخبار لحظه به لحظه بود. فینکی به‌جای تمرکز بر افراد مشهور یا محتوا، توجه ویژه‌ای را به مدیران استودیو و عوامل قدرتمندی که صنعت را راه‌اندازی می‌کنند، قرار داد. او نمی‌ترسید که آنچه را که تصور می‌کرد بد است یا تصمیم‌گیری غیراستاندارد و اصولی است با صریح‌ترین عبارات ممکن بیان کند، و رویکردی غیرسازشی داشت و سایتش را به یک اکوسیستم رسانه‌ای به سایتی خواندنی تبدیل کرد.

اگرچه فینکی اغلب می گفت که آپارتمانش را ترک کرده است، اما  او در هالیوود حضور نمی‌یافت. – هرگز در نمایش های خصوصی شرکت نکرد و منابع خود را شخصا ملاقات نکرد و تنها دو عکس شناخته شده از او وجود دارد -همه این‌ها به فینکی هاله ای از گوشه نشینی افسانه ای داد.  در سال 2011، HBO حتی یک کمدی نیم ساعته درباره فینکی به نام «تیلدا» با بازی دایان کیتون در نقش روزنامه نگار سیگاری به نام  تیلدا واتسکی  ساخت که اخبار  هالیوود را از طریق وب سایتش Daily Circus پوشش می دهد.