بایگانی‌ها

همه مارولی‌ها…

همه مارولی‌ها...
همه مارولی‌ها...

به نظر می‌رسد که رابرت داونی جونیر کم کم به فکر کنار گذاشتن لباس آیرون من افتاده. با اینکه همچنان سرنوشت آیرون من در جدیدترین فیلم دنیای مارول یعنی «انتقام جویان: نبرد بی‌نهایت» مشخص نیست. چیزی که مشخص شده این است که به طور حتم در این فیلم شاهد مرگ تعدادی از شخصیت‌ها خواهیم بود. آیا این شخص مردی هست که با فیلم او دنیای سینمایی مارول آغاز شد؟

در مصاحبه‌ای جدید با اینرتینمنت ویکلی داونی جونیر در این مورد صحبت کرد که چه اتفاقی در آینده افتاد و اینکه چه آثاری را در آینده مد نظر دارد. او به این مجله گفته: «به طور حتم آدمی هستم که پیش از اینکه من را مسخره کنید، اَلَکم را آویزان خواهم کرد و کنار خواهم کشید چون هنوز از تحقیر وحشت دارم.» در کنار این اتفاق باید در نظر گرفت که در لیست فیلم‌های پیش روی مارول عنوان «انتفام جویان 4» حضور دارد. و داونی جونیر هم برنامه شلوغی پیش رو دارد، او و همسرش در حال تهیه قسمتی جدیدی از سری فیلم‌های دکتر دولیتل به نام «سفرهای دکتر دولیتل« هستند. در کنار این فیلم داونی جونیر قرار است در قسمت جدیدی از سری فیلم‌های شرلوک هلمز و فیلمی برای HBO به نام «پری میسون» می‌سازد. و داونی جونیر همچنان اصرار دارد فیلم «پینوکیو» با بازی او در نقش پدر ژپتو بر روی میز است.

در ضمن بر روی جلد نسخه جدید این مجله از لباس جدید آیرون من هم رونمایی شده، لباسی به نام Bleeding Edge که از کامیک‌ها آمده و آیرون من را احتمالا به فضا خواهد فرستاد.