بایگانی‌ها

همه چیز درباره پروژه جدید بردلی کوپر

بردلی کوپر به ونیز نمی‌رود
بردلی کوپر به ونیز نمی‌رود

حدود دو سال پیش بود که ورایتی گزارش داد استیون اسپیلبرگ یک جلسه مخفی خواندن فیلمنامه برای پروژه‌ای نامعلومی داشته است. شایعه شده بود که این پروژه درباره زندگی آهنگساز مشهور لئونارد برنستاین است.
.

داستان در آن زمان اشاره می‌کرد که این فیلم که اکنون عنوان «استاد/ماسترو» را دارد، می‌تواند جلوتر از بازسازی برنامه‌ریزی شده اسپیلبرگ برای«داستان وست ساید» به تولید برسد. «استعدادهای برتر»ی که پشت آن میز فیلمنامه را خوانده بودند، نام‌شان مخفی باقی ماند. زیرا همه آنها قراردادهای عدم افشای اطلاعات را امضا کرده بودند، اما چیزی که کاملاً واضح بود این بود که اسپیلبرگ مجبور بود برای ایجاد وقت برای ساخت پروژه «برنستاین» پروژه‌هایی را که در دست داشت، تعطیل کند.
.

برای کم شدن دردسر، بردلی کوپر، شاگرد اسپیلبرگ و کارگردان «ستاره‌ای متولد می‌شود»، در نهایت بر صندلی کارگردانی نشست. و سپس، ما شنیدیم که نت‌فلیکس درام موزیکال را تهیه می‌کند. شروع این پروژه که کوپر نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، ابتدا در کمپانی پارامونت بود.
.

این فیلم بیش از 30 سال از زندگی لئونارد برنستاین را در بر می‌گیرد و داستان ازدواج او و همسرش فلیسیا مونته آلگره را روایت می کند. کوپر در چند سال گذشته از نزدیک با وارثان برنستاین همکاری کرده است.

اکنون شنیده شده که تولید ـ«ماستروMaestro» در ماه می آغاز می شود، اگرچه تاریخ اکران در سال 2022 بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.
.
بردلی کوپر در مقام بازیگر این روزها فیلم «لیکوریش پیتزا» ساخته پل توماس اندرسون را بر پرده سینما دارد که رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم‌های مستقل در دوران همه‌گیری را شکسته است و در «کوچه کابوس» ساخته گی‌یرمو دل تورور ایفاگر نقش بوده است که بزودی به نمایش عمومی درمی‌آید.