بایگانی‌ها

همکاری لیلی رز دپ با برونو دومون

همکاری لیلی رز دپ با برونو دومون
همکاری لیلی رز دپ با برونو دومون

کمپانی ممنتو اینترنشنال مستقر در پاریس –کمپانی تهیه کننده فیلم‌های اصغر فرهادی-فروش درام علمی تخیلی برونو دومون به نام «امپراتوری را تضمین کرده است و همچنین بازیگران اصلی آن را نیز معرفی کرد که شامل دختر جانی دپ، لیلی رز دپ، آناماریا وارتولومی، کامیل کوتین و فابریس لوکینی می‌شود.

پروژه با بودجه 6.1 میلیون یورویی (6.4 میلیون دلار) در مرحله پیش تولید است و قرار است فیلمبرداری آن تابستان امسال برای اکران در سال 2023 آغاز شود.

برونو دومن پس از کاوش در دنیای رسانه‌ای پاریس در سال گذشته در فیلم «فرانسه» با بازی لئا سیدو که در جشنواره کن به نمایش درآمد، به زادگاهش در شمال فرانسه بازمی‌گردد، جایی که صحنه اکثر فیلم‌هایش بوده است. این فیلم همچنین در ایتالیا و آلمان فیلمبرداری خواهد شد.
.
داستان حول محور دو نیروی متضاد از اعماق فضا می‌چرخد، که درگیری آخرالزمانی را در ساحل زیبای اوپال فرانسه آغاز می‌کنند.
.
طراحی جلوه‌های بصری توسط کمپانی میکروس ایمیجز، استودیوی فرانسوی پشت جلوه‌های ویژه تولیدات هالیوود و فیلم های اروپایی مانند ویچر، گمشده در فضا، لوپن، وانداویژن، گمشده در فضا، وایکینگ ها برعهده دارد.
.

شایعات در مورد تولید این پروژه از ژانویه در مطبوعات فرانسه منتشر شد، به طوری که برخی گزارش ها حاکی از آن بود که ویرژینی افیرا و آدل هنل نیز به پروژه پیوسته اند، اما آنها در فهرست بازیگران نهایی حضور ندارند.