بایگانی‌ها

همکاری چارلی کافمن با رایان گاسلینگ

همکاری چارلی کافمن با رایان گاسلینگ
همکاری چارلی کافمن با رایان گاسلینگ

▪️چارلی کافمن فیلم کوتاهی به نام «شغال و کرم شب تاب/Jackals & Fireflies,» کارگردانی کرد که همراه  با فیلم «من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم» در مرکز IFC شهر نیویورک به نمایش درآورده است.

چارلی کافمن در گپ و گفتی با سایت ایندی‌وایر  درمورد فیلم کوتاه تازه و فیلم جدیدی که می‌خواهد با بازی رایان گاسلینگ بسازد،توضیحاتی داد:« فیلمنامه‌ای نوشتم که شاید رایان گاسلینگ نقش اولش را بازی کند…. حالا باید ببینیم می‌توانیم برنامه های مان را تنظیم کنیم.»

رویکرد چارلی کافمن به سینما  و روایت‌های او مخاطب خاص دارد. حتی پیش از پاندمی نیز فیلمنامه و آثار او تماشاگر خودش را داشت. احتمالا برای فیلم تازه‌ش او باید با نت‌فلیکس برای سرمایه‌گذاری به نتیجه برسد.

فیلم‌های موفق او نزد منتقدان از «نیویورک جز به کل»(2008) گرفته تا «آنامولیزا»(2015) بودند اما او برای پیدا کردن سرمایه گذار برای «من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم» در سال 2020 به مشکل برخورد تا اینکه نت‌فلیکس به کمکش آمد. کافمن می‌گوید:«دلیل اینکه  کمپانی مانند نت‌فلیکس فیلمسازان را جذب می کند این است که هیچ جای دیگری برای ساخت این داستان ها وجود ندارد. برای من خشمگین کننده است وقتی مردم می گویند نت‌فلیکس فیلم ها را خراب می کند – نه، فیلم ها فیلم ها را خراب کردند، استودیوها فیلم ها را خراب کردند و این حقیقت دارد.»

 

حضور رایان گاسلینگ در پروژه بعدی کافمن به او کمک می‌کند تا فیلم تازه‌اش خریدار پیدا کند.