بایگانی‌ها

همکاری گلشیفته فراهانی با گاسپر نوئه

همکاری گلشیفته فراهانی با گاسپر نوئه
همکاری گلشیفته فراهانی با گاسپر نوئه

آسیا آرجنتو، گلشیفته فراهانی، گاسپر نوئه و جیم سارب، صداپیشه انیمیشن بلند، «شیرکوآ» به کارگردانی ایشان شوکلا شدند که تولیدش بهار امسال شروع خواهد شد.
دیگر صداپیشگان فیلم شامل سوکو، کینگ خان خواننده‌ی اصلی گروه هندی «کینگ خان» و پیوش میشرا بازیگر فیلم سانجو خواهد بود که موسیقی دان نیز است. نیها خان والکار موسیقی این انیمیشن را می‌سازد که در کارنامه‌اش ساخت موسیقی «دارودسته واسیپور» را دارد.

این فیلم به طریقه تکنولوژی جدید game engine تولید خواهد شد که یک موتور بازی سازی است و از اولین فیلمهای انیمیشینی است که با این تکنولوژی ساخته می شود پیشتر «مندلورین» و «سولو: یک جنگ ستارگان» با این تکنیک ساخته شده بود.

ایشان شوکلا پیشتر فیلمی کوتاه به همین نام ساخته بود که توانست در 120 جشنواره به نمایش دراید و از هفته فیلم ونیز نیز جایزه دریافت کرد.

داستان درباره کارمندی خسته دچار ملال است که احتمال دارد به طور تصادفی در دنیای عجیب دیستوپیایی «شیرکوا» یک انقلاب به راه انداخته باشد. در این دنیا مردم با کیسه‌های کاغذی بر روی سرشان زندگی می‌کنند تا اختلافات سیاسی، مذهبی و فرهنگی‌شان را از بین ببرند. کارگردان این فیلم را استعاره‌ به دنیای امروز می‌داند.