بایگانی‌ها

واکنش متفاوت منتقدان به «لایت‌یر»

واکنش متفاوت منتقدان به «لایت‌یر»
واکنش متفاوت منتقدان به «لایت‌یر»

واکنش‌ها به انیمیشن «لایت‌یر» محصول جدید کمپانی پیکسار چندان مثبت نبوده است. و منتقدان نظرات متفاوتی نسبت به فیلم ابراز کردند.

اریک دیویس در توئیتر نوشته است:«لایت‌یر باحال است!یک فیلم علمی تخیلی بزرگ، هیجان‌انگیز، احساسی و خنده دار که حال‌وهوای جنگ ستارگان و حتی ماجراجویی عالی بیل و تد دارد. واقعاً، روایتی فوق العاده در بهترین حالت خود است. هر ثانیه اش را دوست داشتم – دیدنش را توصیه می‌کنم.»

دیوید الریش در ایندی وایر نوشت:«لایت یر اولین فیلم پیکسار از زمان شروع همه‌گیری است که در سینماها نمایش داده می‌شود و اولین فیلم پیکسار از زمان شروع همه‌گیری است که احساس می‌کنید فقط متعلق به دیزنی پلاس است. »

کوین لی نوشت:«لایت‌یر احتمالا ساده ترین و سرراست ترین فیلمی است که پیکسار ساخته است. انتظار نداشته باشید بهترین فیلم ارزشمند از جنبه احساسات / درام باشد. لایت یر یک ماجراجویی فضایی سرگرم کننده و انیمیشنی خیره کننده برای کل خانواده است. تعداد زیادی سکانس های اکشن، شخصیت‌های بامزه، و حداقل یک چرخش داستانی دارد که من آن را دوست داشتم.»

آرون فراگل:«از کشف اینکه لایت‌یر کم ریسک ترین فیلم پیکسار درسال های اخیر است متعجب شدم. از شخصیت منفی قوام نیافته، بازیگران مکمل ضعیف، کمی ناامید شدم. کیکه پالمر به سختی فرصتی برای درخشش پیدا می کند. این شانس پیکسار بود که جسورانه عمل کند، اما در عوض آنها از قواعد پیروی کردند.»

مت نگلیا:«در مجموع لایت یر خوشایند است، اما آن چنان در گذشته گیر کرده است تا بتواند علت ساختنش را توجیه کند. کریس ایوانز عمق جدیدی به به شخصیت باز می آورد و ساکس یک شخصیت فرعی خنده دار است. اکشن سریع، طنز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی همه در فیلم به چشم می خورد اما یک داستان متوسط، لایت یر را به یک تلاش متوسط پیکسار تبدیل می‌کند.»