بایگانی‌ها

واکنش هالیوود به حمله ترامپیست‌ها به کنگره آمریکا

واکنش هالیوود به حمله ترامپیست‌ها به کنگره آمریکا
واکنش هالیوود به حمله ترامپیست‌ها به کنگره آمریکا

جیمز منگولد کارگردان فیلمهایی چون «فورد مقابل فراری» از همکارانش در هالیوود خواست تا شبکه تلویزیونی فاکس را بایکوت کنند. شبکه ای که روپرت مرداک صاحب آن است.
او در توئیتی نوشت:« در حال تماشای بی‌قانونی در ساختمان کنگره هستم – کسانی که از کودتا حمایت می‌کنند – و عمیقاً ناراحت می‌شوم. مرداک‌ها تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، دروغ‌های تلخ و آسیب فراوانی به این کشور وارد آورده‌اند. همکاران فیلمساز، ما باید حضور در شبکه فاکس را بایکوت و از نفوذمان استفاده کنیم تا تبلیغات آثارمان از فاکس پخش نشود.»

منگولد خاطرنشان کرد که فاکس نیوز «این رئیس جمهور را پدید آورد و از توانمندهای وی حمایت می کند» و بنابراین هالیوود باید بازاریابی آثار خود را در این غول خبری متوقف کند.
مایکل مور، مستندساز و منتقد ترامپ چنین واکنشی نشان داد:« گروه خائنها به ساختمان کنگره یورش برده‌اند، پلیس را تارومار کردند و حالا وارد تالارهای سنا شده‌اند. پلیس ناتوان مانده. گارد ملی کجاست؟ گلوله‌های مشقی چه شدند؟ چرا بازداشت نمی‌شوند؟»

استیون کینگ نوشت: «تنها چیزی که می‌تواند این وضع را متوقف کند این است که دونالد ترامپ شکست در انتخابات را بپذیرد.»

آوا دورنی نوشت:« زبان برتری سفیدپوستان، زبان بزدلی است که به سلطه جویی تغییر شکل داده است.»

مایکل کیتن نوشت:«هی جو(بایدن) واقعاً دوستت دارم اما این سخنرانی به آن چیزی که می‌خواستم بشنوم حتی نزدیک نبود. همه چهار سال این یاغی را تحمل کرده‌اند و حالا این تروریست‌ها را نوازش می‌کنند لعنت به شون.»

ساشا بارون کوهن عقیده دارد که «زمانش فرا رسیده تا ترامپ از پلتفورم‌های شما تحریم شود.»

کوهن برای اولین بار در سال 2021 در توئیتر به ناآرامی و حمله طرفداران ترامپ به کنگره واکنش نشان داد.
کوهن عقیده دارد پس از آنکه ترامپ آتش حمله به دموکراسی را افروخت ، مدیران گوگل، فیس بوک، توئیتر،یوتیوب کاملا دسترسی ترامپ از این شبکه‌های اجتماعی را ممنوع کنند.
او نوشته: “هی مارک زاکربرگ ، جک [دورسی] ، سوزان ووچیچی و سوندار پیچای ، ترامپ حمله خشونت آمیز به دموکراسی آمریکا را تحریک کرد. آیا کافی نیست که شما اقدام کنید ؟! وقت آن رسیده که یک بار و برای همیشه دونالد ترامپ را در پلتفورم های خود تحریم کنید!»
کوهن سالهاست که به فیس بوک حمله می کند.او یکبار در سخنرانی خود سایت مارک زوکربرگ را بزرگترین ماشین پروپاگاندا در تاریخ توصیف کرده بود.او این نظر را در مقاله ای که در سال گذشته در مجله تایم منتشر کرد شرح و توضیح داد.