بایگانی‌ها

واکین فینکیس در «ناپلئون» افتضاح بود

پوستر و تیزر «ناپلئون» منتشر شد
پوستر و تیزر «ناپلئون» منتشر شد

برایان کاکس ،بازیگر نقش لوگان روی در سریال «وراثت» عقیده دارد که واکین فینیکس در «ناپلئون» کاملا افتضاح بود و او به مراتب بهتر از فینیکس می‌توانست نقش ناپلئون را ایفا کند. کاکس بازیگری است که هرگز احساس حقیقیش را برای خود نگه نمی‌دارد و در رویداد HistFest شهر لندن درباره موضوعات متنوعی مانند سیاست، منتقدان تئاتر و ناپلئون ساخته ریدلی اسکات نظرات خودش را بیان کرد.

🔹کاکس درباره درام نامزد اسکار «ناپلئون» گفت:« وحشتناک بود. بازی کاملا افتضاحی از واکین فینیکس. واقعا رقت‌انگیز بود. نمی‌دانم فینیکس با خودش چه فکری داشته. به نظرم کاملا مقصر اوست . فکر نمی‌کنم ریدلی اسکات به فینیکس کمکی کرده باشد. ادعا می‌کنم که به مراتب بهتر از فینیکس می‌توانستم نقش را بازی کنم. شما شاید مدعی شوی که ناپلئون درام خوبی است اما خیر. دروغ می‌گویی.»

🔹در ادامه برایان کاکس به اسم واکین فینیکس به قول معروف گیر داد:« به نظرم اسم خوبی دارد. واکین(Joaquin)…حرف‎نشنو(wackeen) ….خل‎وضع(wacky). ناپلئون یک نقش‌آفرینی خل‌وضعانه بود.»

🔹در ادامه کاکس به دقت تاریخی فیلم خرده گرفت و از اینکه ریدلی اسکات دقت تاریخی را فدای فیلمسازی بلاک‌باستری کرده، ابراز تاسف کرد. او در ادامه به «شجاع دل» ساخته مل گیبسون نیش و کنایه‌ی هم زد:« شجاع دل پر از مهمل است. مل گیبسون شگفت انگیز بود اما فیلم پر از خزعبلات است. او هرگز شاهزاده خانم فرانسوی را باردار نکرد. این فیلم چرند است.» برایان کاکس خودش یکی از بازیگران فیلم مل گیسبون بوده است.