بایگانی‌ها

واکین فینیکس علیه زوئی کراویتز

ضربه اعتصاب به تولید «جزیره»
ضربه اعتصاب به تولید «جزیره»

‌.مدتی بحث تولید فیلم « دکتر جکیل و آقای هاید » در هالیوود با بازی واکین فینیکس در نقش اصلی مطرح بود. اما این هیاهو پس از مدتی تمام شد. به نظر می رسد بحث تولید این فیلم دوباره مطرح شده و این باور وجود دارد که واکین فینیکس قرار است نقش اصلی فیلم را بازی کند. یونیورسال امتیاز «دکتر جکیل و آقای هاید» را در اختیار دارد و شایعه شده که کمپانی می‌خواهد این فیلم را بسازد.
.
کمپانی برای کارگردانی تاد فیلیپس، کارگردان «جوکر» را می‌خواهد . به هر حال، «جوکر» از نظر روانشناسی شاهکاری هیجان انگیز در مورد سقوط یک مرد به جنون و تبدیل شدن به دلقک و شاهزاده جنایت بود. شایعاتی در مورد ساخت دنباله‌ای «جوکر» منتشر شده است، اما هیچ چیزی در مورد آن تایید نشده .
زوئی کراویتز ، بازیگر «بتمن» ساخته مت ریوز نیز برای این پروژه مدنظر است. هرچند هنوز نقشی که زوئی کراویتز می‌خواهد بازی کند، روشن نیست. داستان اصلی «دکتر جکیل و آقای هاید» شخصیت زن قوی ندارد.

«دکتر جکیل و آقای هاید» رمانی کوتاه است که توسط نویسنده اسکاتلندی به نام رابرت لوییس استیونسون در سال ۱۸۸۶ در لندن منتشر شده‌است. و بارها دستمایه در سینما و تلویزیون بوده است.
(عکس: واکین فینیکس و همسرش رونی مارا)