بایگانی‌ها

ورهوفن تریلری سیاسی می‌سازد

پل ورهوفن در فرانسه فیلم می‌سازد
پل ورهوفن در فرانسه فیلم می‌سازد

پل ورهوفن کارگردان «بندتا» با فیلمنامه نویس روبوکاپ، ادوارد نویمایر همکاری می‌کند تا فیلمی با عنوان «گناهکار جوان/Young Sinner» را بسازد.
.
گزارش شده که فیلم جدید پل ورهوفن یک تریلر سیاسی هیجان انگیز خواهد بود که در شهر واشینگتن دی.سی اتفاق می‌افتد،یک کارمند زن جوان برای سناتوری قدرتمند مشغول کار است که در یک شبکه بین المللی از توطئه ها و خطرها گرفتار می‌آید. مانند دیگر آثار ورهوفن این فیلم نیز از مضامین مورد علاقه او بهره مند خواهد بود.
.
ورهوون این پروژه را به عنوان “نسخه ای نوآورانه از فیلم هایی مانند جاذبه مرگبار و غریزه اصلی توصیف می کند. در حالی که می‌گوید قصد دارد از «افکت‌های دیجیتالی بسیار کم» استفاده کند، می‌افزاید: «این برای مخاطبان بزرگ‌تر، انفجاری‌تر و روشنگر خواهد بود».
.

همانطور که نویمایر ، فیلمنامه نویس به گفته های ورهوفن اضافه می‌کند، پروژه در پیش تولید است، «ما با یک افسر اطلاعاتی سابق، ران مارکس، مشورت کرده ایم، که سعی می کند ما را در مورد کاپیتول هیل و کسب و کار جاسوس های واقعی کمک کند.اما به نظر می رسد زمانی که من و پل با هم کار می کنیم، طنز ظاهر می شود. بنابراین من انتظار دارم که ماجراجویی جدید ما لحن سبکی داشته باشد.»