بایگانی‌ها

وودی آلن به دنبال ال فنینگ

وودی آلن به دنبال ال فنینگ
وودی آلن به دنبال ال فنینگ

اخبار تازه حاکی از آن است که وودی آلن برای اثر جدید خود به دنبال دو ستاره جوان می‌گردد

پاییز امسال منتظریم تا «چرخ و فلک» را از وودی آلن ببینیم. با این‌حال، پیرمرد پرکار هالیوود منتظر اکران فیلم‌هایش نمی‌ماند و به سرعت از پروژه‌ای به پروژه دیگر می‌رود.

اخبار تازه حاکی از آن است که آلن برای اثر جدید خود به دنبال دو ستاره جوان می‌گردد. فیلم جدید آلن سه نقش اصلی دارد که به گزارش ترکینگ بورد،  دوتای آن‌ها را به ال فنینگ و تیموتی شَلِمِی پیشنهاد داده است. البته آلن همیشه داستان فیلم‌های خود را تا پیش از اکران مخفی نگه می‌دارد و نمی‌توان فهمید پیشنهاد ایفای نقش چه کاراکترهایی به این دو نفر شده است، اما از آن‌جا که هرگز زوج اصلی فیلم‌های آلن این‌قدر جوان نبوده‌اند (به ترتیب 19 و 21 سال) بنابراین در صورت حضور این دو در پروژه، اتفاق جالبی افتاده است. هر دو بازیگر این روزها درحال کسب شهرت فزاینده هستند و مشخصا فنینگ با حضور در چند فیلم شاخص و معتبر توانسته به همین سرعت جایگاه خود را تثبیت کند. شَلِمِی هم در مسیر ستارگی قرار دارد و احتمالا پس از اکران «مرا به نام خودت صدا بزن» که در جشنواره امسال ساندنس بسیار تحسین شد، به شهرت بیشتری نیز خواهد رسید.

هنوز خبری در مورد تاریخ آغاز فیلمبرداری اثر به گوش نرسیده، اما احتمالا پروسه تولید اثر پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.