بایگانی‌ها

ویل اسمیت امیدوار به «ددشات»

ویل اسمیت امیدوار به «ددشات»
ویل اسمیت امیدوار به «ددشات»

دنیای تصویرآنلاین-ویل اسمیت امیدوار است که کمپانی‌های «دی سی اینترتینمنت» و «برادران وارنر» برای شخصیت ددشات که او در «جوخه انتحار» نقش‌آفرینی کرد، یک فیلم مستقل بسازد.

ویل اسمیت پنجاه ساله در جوخه انتحار ساخته دیوید آیر در کنار مارگوت رابی، جرد لتو، کارلا دلوین، اسکات ایستوود و وایولا دویویس نقش‌آفرینی کرد که فیلم مورد پسند منتقدان واقع نشد اما نقش‌آفرینی ویل اسمیت را همگان ستایش کردند.

ویل اسمیت که در یک مصاحبه لایو در کانالش در یوتیوب با طرفداران خود شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی که آیا  برای ددشات یک فیلم مستقل ساخته می‌شود؟ پاسخ داد:«امیدوارم. عاشق ایفای نقش ددشات هستم. از این کاراکتر لذت می‌برم. مذاکراتی درباره ساختن چنین فیلمی انجام شده. اگر ایده‌ی خوبی به ذهن برسد جلسه خواهیم گذاشت.من اما خیلی تمایل دارم. ددشات را دوست دارم.»

این در حالی است که اسپین آف «جوخه انتحار» با نام « The Birds of prey» در حال تولید است که مارگوت رابی نقش هارلی کوئین در جوخه انتحار را  دوباره ایفا خواهد کرد. این فیلم را کاتلین یان می‌سازد. البته گفتنی است که از سال 2016 شایعه تولید فیلم مستقلی با قهرمانی ددشات برسرزبان‌هاست.