بایگانی‌ها

پاسخ برادران روسو به تارانتینو

پاسخ برادران روسو به تارانتینو
پاسخ برادران روسو به تارانتینو

▪️برادران روسو پاسخ کوئنتین تارانتینو را درباره تنفر او از فیلم‌های مارول دادند. تارانتینو  فیلمسازانی را که چنین فیلم‌هایی می‌سازند «اجیر شده» خوانده بود.

 

جو و آنتونی روسو به حمله تارانتینو به چندگانه‌های ابرقهرمانی واکنش نشان دادند. آنها به نیویورکر گفتند که «رابطه او با کتاب‌های مصور دلیل خشم اوست:« نمی‎دانم که آیا تارانتینو احساس می‌کند که برای ساختن یک فیلم مارولی زاده شده است یانه، شاید به همین دلیل احساس می‌کند که یک اجیر شده این فیلم‌ها را می‌سازد. این بستگی به رابطه شما با منبع اصلی فیلم‌ها(کتاب‌های مصور) دارد.»

 

برادران روسو تعدادی از ستایش‌شده‌ترین فیلم‌های مارول را کارگردانی کردند مانند «کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان»، «کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان:آخر بازی». از زمانی که آنها دنیای سینمایی مارول را ترک کردند، «چری» را برای اپل و «مرد خاکستری» را برای نتفلیکس ساختند. آنها اضافه کردند که بخشی از لذت کارگردانی  فیلم‌های مارول ناشی از «احساس گروهی» است که در ساخت آنها حاصل می‌شود.

تارانتینو چند وقت پیش گفته بود که کاراکترهای دنیای سینمایی مارول ستاره این آثار هستند و بازیگرانش ستاره نیستند. او گفته بود که من اجیر شده نیستم و فیلم از مارول نمی‌سازم. و به ساخت فیلم ابرقهرمانی فکر نمی‌کنم.