بایگانی‌ها

پاپاراتزی‌ها میکروب‌های نامرئی هستند

پاپاراتزی‌ها میکروب‌های نامرئی هستند
پاپاراتزی‌ها میکروب‌های نامرئی هستند

داکوتا جانسون عکاسان پاپاراتزی را  که او را دنبال می کنند به میکروب های نامرئی  تشبیه کرده است.

 

او به عنوان دختر بازیگران مشهور هالیوود دان جانسون و ملانی گریفیث، در تمام زندگی خود مورد توجه رسانه ها قرار داشته است.

 

داکوتا در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر تاکید کرد که عکاسان در سال های اخیر تلاش خود را برای گرفتن عکس از او و  همراه زندگی‌اش، کریس مارتین رهبر گروه Coldplay افزایش داده‌اند.

 

او آهی کشید و به خبرنگار هالیوود ریپورتر گفت :«آنها به آفاتی تبدیل شده‌اند که می توانید آنها را ببینید. آنها میکروب های نامرئی هستند.  مانند کووید، وحشتناک و کشنده هستند. در ماشین ها پنهان می شوند. اگر می خواهید  وظیفه تان را انجام بدهید، حداقل با صداقت انجام دهید. از ماشین خود پیاده شوید و عکس بگیرید. این واقعاً ترسناک است که هرگز نمی‌فهمید که از شما عکس گرفته شده است. این کار روان پریشی است. اما پس از آن با خودت می گویی  که ا ین حرفه را انتخاب کردی، با آن کنار بیا. اما نه، هیچ کس نباید با آن کنار بیاید. خوشبختانه، من راه هایی برای فرار از آنها پیدا کردم و اسرار خودم را فاش نمی کنم. اما واقعاً برای داشتن یک زندگی خصوصی نیاز به مقدار زیادی  تلاش است.

 

در بخش دیگری از این مصاحبه او  از مادربزرگش تیپی هدرن- بازیگر دوران کلاسیک-در هالیوود گفته و مدعی شد که آلفرد هیچکاک حرفه‌ی بازیگری او را نابود  کرد.

 

جانسون در این مصاحبه توضیح گفت که هدرن او را برای بازیگر شدن تشویق کرد با وجودی که خودش تجربه‌های آزاردهنده‌ای داشته  بود.  

«او همواره در مورد دفاع از خودش بسیار رک و باراده بوده. هیچکاک حرفه بازیگری او را نابود کرد چون  مادربزرگم نمی‌خواست با او صمیمیت شخصی داشته باشد و تهدیدش کرد. هیچکاک هیچ‌وقت پاسخ‌گوی عملش نبود.»