بایگانی‌ها

پایان تولید فیلم‌های پرهزینه در نت‌فلیکس

پایان تولید فیلم‌های پرهزینه در نت‌فلیکس
پایان تولید فیلم‌های پرهزینه در نت‌فلیکس

می دانستیم که خبری در رابطه با کاهش هزینه های هنگفت پروژه های نتفلیکس در راه است. از این گذشته، در گزارش درآمدها در 19 آوریل، نوشته شد که نت‌فلیکس 44 درصد از ارزش سهام خود و 200000 مشترک از دست داده است . کم کردن هزینه ها رخ داد.و اکنون، یک منبع که نخواست نامش فاش شود به هالیوود ریپورتر گفت که دوران فرصت دادن به کارگردانان بزرگ برای ساخت هر پروژه پرشوری به پایان رسیده است.
.
نتفلیکس شعار جدیدی برای رویکرد خود به فیلم هایش دارد: «بزرگتر، کمتر، بهتر». اما دقیقا چنین شعاری به چه معنی است؟ یکی از منابع داخلی نت فلیکس گفت: «فیلم‌های کوچک از بین نمی‌روند»، اما منبع دیگری گفت که «هدف ساخت بهترین نسخه از پروژه ،به جای ارزان‌تر شدن و پایین آوردن کمیت خواهد بود.
.
یکی از مواردی که بسیاری بر آن توافق دارند این است که دوران تولید پروژه های گران قیمت در نتفلیکس، خواه انیمیشن یا لایو-اکشن (یا فیلم 175 میلیون دلاری مارتین اسکورسیزی به نام ایرلندی) به پایان رسیده است. منبع دیگری می گوید:«تمایل به ساخت هر پروژه ای برای جذب استعدادها و دادن کارت سفید به آنها در حال از بین رفتن در نت‌فلیکس است.»

.
بنابراین بخش سینمای مستقل در نت‌فلیکس به ساخت فیلم‌هایی مانند «داستان ازدواج»، «به پایان چیزها فکر می کنم.» ادامه خواهد داد.