بایگانی‌ها

پایان کلاس عشق و رابطه

پایان کلاس عشق و رابطه
پایان کلاس عشق و رابطه

تاکنون دو فصل از سریال جمع و جور تلویزیونی «عشق» محصول شبکه نتفلیکس و ساخته‌ی جاد آپاتو  با هنرنمایی جیلیان جیکوبز و  پل راست پخش شده و طرفداران خاص خود را هم پیدا کرده است. سریال با زباني ساده سعی دارد اعتياد به روابط عاطفی در حوادث گوناگون زندگی را با زوایای مختلف افراد بررسی و نمايش دهد.

سیر داستانی  سریال شايد تکرار سريع مکرراتی به نظر برسد که بارها دیده و شنیده‌‌اید، اما جدایی‌ها و شکل‌گیری‌های سریع و یا به بیانی دیگر ریتم تند حوادث مختلف قصه کاملا عامدانه بوده و برای نشان دادن جزییات بیشتر در زمان کم است.

 قصه پر است از بازی با ترازوی دوکفه‌ایه جنسیت، جزییاتی در مورد سبک مختلف زندگی و روابط عاطفی، شغلی و جنسی که برای علاقه‌مندان به بررسی و گاه بیان تفکرات جديد در این موضوعات جذابیت خاص خودش را دارد و البته که می‌تواند برای قربانیان هرروزه‌ی این مسائل هم تلنگری باشد در باب تعمق بیشتر. نتفليكس هم طبق معمول با فرمول‌های دقيق رياضی‌اش مسير غيرمنتظره‌ای را برای تماشاگر رقم زده است. فصل سوم «عشق» مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و نت‌فلیکس تاریخ پخش 29 مارس 2018 را برای آن مشخص کرده و اعلام شده که این فصل آخر ماجرا است.

جاد آپتو از خالقان اصلی سریال در مصاحبه اخیرش گفته: «در مورد فصل سوم خیلی هیجان‌زده هستم. به‌نظرم این شیرین‌ترین و بهترین قصه ما است که ماجرا را به زیباترین شکل ممکن به پایان می‌رساند.»

به‌طور حتم قطار سریع‌السیر تلویزیون از همان ابتدا جایی برای این شو در واگن محصولات عظیمش رزرو نکرده بود اما عمیق و به اندازه بودن عاملی است که باعث محبوبیت «عشق» شده است.