بایگانی‌ها

پرسش‌های درباره زندگی/ ایزابل هوپر از همکاری با هونگ سانگ سو گفت

▪️ستاره سینمای فرانسه، ایزابل هوپر می‌‌گوید که برای سومین مرتبه جذب همکاری با کارگردان کره‌ای هونگ سانگ-سو در «نیازهای مسافر» به دلیل ماهیت بی ساختار منحصربفرد فیلمسازی او شد.

🔹« من دو فیلم با هونگ سانگ سو همکاری کرده ام و سبک فیلمسازی او یگانه است. شاید به نظر برسد چیزی که من می‌گویم غیرممکن باشد که روی آن کنترل داشت و به خبرگی رسید. اما هونگ سانگ سو دقیقا برعکس است و توانسته به خبرگی برسد.» ایزابل هوپر پیشتر با هونگ سانگ سو در «دوربین کلر» و «در کشور دیگر» همکاری کرده بود. او عقیده دارد:« هونگ سانگ سو واقعا نظرات بسیار فیلسوفانه‌ی درباره معنی زنده بودن، انسان بودن، تنها بودن و باهم بودن دارد.»

🔹«نیازهای مسافر» پنجمین فیلم هونگ سانگ سو است که در جشنواره برلیناله به نمایش در آمد. هوپر نقش زنی فرانسوی در کره جنوبی را ایفا می‌کند که شیوه تدریس خاصی در زبان دارد. فیلم هونگ سانگ سو در جدول منتقدان اسکرین دیلی که به فیلم‌ها امتیاز می‌دهند از فیلم‌هایی است که مورد توجه قرار گرفته و امتیازش 2.9 از 4 است.

🔹گفتنی است یکی از فیلم‌های هونگ سانگ سو، زنی که فرار کرد (The Woman Who Ran) سال ۲۰۲۰ در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره برلین به نمایش درآمد و جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردان را برای او به همراه داشت. سبک کاری هونگ سانگ سو فیلمسازی مستقل و کم‌هزینه است.