بایگانی‌ها

پروژه جدید روبن اوستلند مشخص شد

پروژه جدید روبن اوستلند مشخص شد
پروژه جدید روبن اوستلند مشخص شد

روبن اوستلند، برنده دو جایزه نخل طلا و رئیس داوران مسابقه جشنواره کن  به خبرگزاری رسمی فرانسه نام پروژه‌ی تازه خود را برملا کرد که قرار است بلافاصله پس از پایان جشنواره کن ، احتمالا در ماه ژوئن یا ژوئیه فیلمبرداری را شروع کند.

 

»سیستم سرگرمی‌سازی از کار افتاده است/The Entertainment System is Down» نام پروژه جدید روبن اوستلند است. داستان در یک پرواز طولانی رخ می‌دهد که برق سیستم سرگرمی‌سازی  از کار می‌افتد و مسافران که همگی انسان‌های مدرنی هستند باید با بی‌حوصلگی و افکار خودشان کنار بیایند.

اوستلند در نظر دارد سکانسی در فیلم جدیدش فیلمبرداری کند که یک پسر کوچک از برادر بزرگترش آی-پدش را می‌خواهد و برادرش به او می‌گوید پنج دقیقه صبر کند. اوستلند درباره سکانس توضیح داد:« و من می‌خواهم  تماشاگران را به چالش بکشم.  پسر بچه کمی کاتالوگها را تماشا می کند و سپس دوباره حوصله‌اش سر می رود و از مادرش می پرسد چقدر دیگر باید صبر کنیم و مادرش پاسخ می دهد تا الان شده چهار دقیقه و چهل و پنج ثانیه و باید صبر کنی.»

اوستلند عقیده دارد که این فیلم  قرار است از هر محتوای خشن و آزاردهنده ای تحریک کننده تر باشد. چون انسان با افکارش تنها می ماند و مخاطب به چالش کشیده می شود که خودش نیز همین کارها را انجام بدهد. بنابراین بسیار جالب خواهد شد.