بایگانی‌ها

پروژه جدید و متفاوت دارن آرونوفسکی

پروژه جدید و متفاوت دارن آرونوفسکی
پروژه جدید و متفاوت دارن آرونوفسکی

دارن آرونوفسکی یکی از مهم‌ترین کارگردان‌های سینمای جهان در دهه‌ی گذشته است که فیلم‌هایش همیشه با واکنش‌های ضد و نقیض رادیکالی مواجه می‌شوند. خیلی‌ها او را نابغه و آثارش را شاهکار می‌دادند و از نظر گروهی دیگر فیلم‌هایش غیرقابل تحمل است!

البته انتخاب‌ها و سلیقه‌ی عجیب آرونوفسکی را هم نباید فراموش کنیم. تا به حال در پروژه‌های مختلفی از بتمن گرفته تا ربوکاپ نام او به گوش رسیده ولی در نهایت نام آرونوفسکی بر روی پروژه‌های کوچک و شخصی‌تر دیده می‌شود. به غیر «نوح» آخرین ساخته‌ی او که باز هم با حاشیه‌ها و واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

این روزها فیلم ساختن بدون  سر و صدا و حاشیه‌های رسانه‌ای کار ساده‌ای نیست. مخصوصا اگر ستاره‌هایی مانند جنیفر لارنس، خاویر باردم، دامنل گلیسن و میشل فایفر سر صحنه باشند. اما دارن آرنوفوسکی به تازگی اعلام کرده که تولید فیلم جدیدش با همین بازیگران به پایان رسیده است.

داستان فیلم درباره زوجی است که روال معمول زندگی آنها با ورود مهمان‌هایی ناخوانده به هم می‌ریزد. آرنوفوسکی با فیلم جدیدش دوباره مانند «پی» و «قوی سیاه»  به فرمت 16 میلیمتری بازگشته و موسیقی متن آن را هم در غیاب کلینت مارسل، همکار همیشگی این کارگردان،  یوهان یوهانسن می‌سازد.

این فیلم که هنوز نام آن مشخص نشده سال آینده توسط استودیوی پارامونت عرضه می‌شود.