بایگانی‌ها

پسر شاهرخ خان آگهی تبلیغاتی ساخت

پسر شاهرخ خان آگهی تبلیغاتی ساخت
پسر شاهرخ خان آگهی تبلیغاتی ساخت

آریان خان، پسر شاهرخ خان یک آگهی تبلیغاتی برای برند پوشاک به نام D’yavol X با بازی پدرش، شاهرخ خان ساخت و نخستین همکاری پدر و پسر را مقابل دوربین رقم زد. او درباره همکاری با پدرش گفت:«کار با پدرم هرگز چالش برانگیز نیست، زیرا او با تجربه و فداکاری خود، کار همه را سر صحنه آسان می کند. او همچنین باعث می شود که تمام گروه احساس راحتی کنند و احترام فوق العاده ای برای همه قائل است. وقتی او سر صحنه فیلمبرداری است، من همیشه حواسم را بیشتر جمع می‌کنم، بنابراین چیزی را که می‌توانم یاد بگیرم از دست نمی‌دهم.»

 

او در ادامه توضیح داد:« و همه افراد درگیر در پروژه به نوعی پیشنهادات خود را ارائه می‌دادند. و مهم است که حداقل به آنها گوش دهیم زیرا فیلمسازی یک تلاش جمعی است. اگر پیشنهاد پدرم با من متفاوت است، و اگر هر دو درست به نظر می‌رسند، همیشه می‌توانید هر دو ایده را فیلمبرداری کنید. اما به تهیه کننده  من نگویید!»

 

شاهرخ خان پیشتر گفته بود که پسرش علاقه به بازیگری ندارد و پشت دوربین و نویسندگی را ترجیح می‌دهد. آریان خان بزودی یک سریال شش قسمتی قرار است برای کمپانی پدرش، رد چیلیز اینترتینمنت بسازد. نام این سریال «ستارگی» است