بایگانی‌ها

پنه‌لوپه کروز:من خوش‌شانس‌ترین دختر جهان بودم

می‌خواهم فیلم کمدی با آلمودوار کار کنم
می‌خواهم فیلم کمدی با آلمودوار کار کنم

پنه لوپه کروز عصر امروز در جشنواره فیلم ونیز به خبرنگاران گفت: نقشی که در مادران مشابه (Madres Paralelas) ساخته پدرو آلمودوار ایفا کرد، یکی از دشوارترین شخصیت هایی است که او تا به حال بازی کرده است.
کروز باری دیگر با آلمودوار همکاری کرده است که در کنفرانس مطبوعاتی پدرو را “شبکه امن من” توصیف کرد. کروز گفت که آلمودوار می تواند از من بخواهد کاری را انجام دهم که واقعاً مرا بترساند ، اما من می دانم که او کنارم خواهد بود. “

«مادران مشابه» که صبح امروز برای روزنامه نگاران به نمایش درآمد و امشب رسماً جشنواره ونیز را آغاز می کند ، روابط پیچیده دو زن را نشان می دهد که در اتاق انتظار بیمارستانی که قرار است زایمان کنند ، با یکدیگر آشنا می‌شوند. پیوندی میان آنها ایجاد می شود وسپس این رابطه به شکل غیرقابل انتظاری پیش می‌رود.
کروز نقش جانیس را بازی می کند ، ،این زن در داستانی موازی ، به دنبال گشودن یک گور دسته جمعی است که حاوی اجساد جد بزرگش است که در جنگ داخلی اسپانیا کشته شد.

آلمودوار گفته است که مادران مشابه درباره اجداد و نوادگان ، حقیقت گذشته تاریخی و خودمانی‎ترین حقیقت شخصیت‌ها است.

آلموداور در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من اکنون به مادران ناکامل علاقه دارم ، مادرانی که پیچیدگی را تجربه می کنند و رنج می برند. مادرانی که در فیلمهای قبلیم به تصویر کشیدم متفاوت بودند و از زنان قدرتمندی که در زندگی ملاقات کردم الهام گرفته بودند.

یک جریان سیاسی در لایه زیرین فیلم درباره مردانی وجود دارد که در زمان به قدرت رسیدن فرانکو ناپدید شده اند. آلمودوار امروز اظهار داشت که اسپانیا با تاریخ معاصر خود “رابطه سختی” دارد در حالی که جناح راست افراطی “به همه چیز در پایین ترین سطح واکنش نشان می دهد … وی تاکید کرد که اسپانیا “بدهی معنوی عظیمی به خانواده های ناپدید شدگان” دارد.

کروز همچنین به سابقه طولانی همکاری با آلمودوار اشاره کرد و گفت: “من احساس می کنم خوش شانس ترین دختر جهان هستم که می توانم سالها با او کار کنم … او به من فرصتهای باورنکردنی ، بسیاری از شخصیتهای زیبا و چالش برانگیز را داده است – همه شخصیت ها بسیار متفاوت از یکدیگر و بسیار متفاوت از من هستند. “