بایگانی‌ها

پیش‌بینی از فیلم‌های جشنواره ونیز

پیش‌بینی از فیلم‌های جشنواره ونیز
پیش‌بینی از فیلم‌های جشنواره ونیز

حدود چهار هفته تا اعلام فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره ونیز باقی مانده است، اما نام فیلمسازان شناخته‌شده‌ی برای حضور در این رویداد هنری شنیده می‌شود: پابلو لارائین( El Conde)، مایکل مان(فراری)، سوفیا کاپولا(پریسیلا)، یورگس لانتیموس(بیچارگان) و میشل فرانکو(خاطره).

 

این عناوین احتمالا برای حضور در بخش مسابقه اصلی انتخاب می‌شوند. فیلم تازه لارائین روایتگر زندگی آگوستو پینوشه به عنوان یک خون آشام  با بازی آلفردو کاسترو بازیگر اهل شیلی در نقش اصلی است. «بیچارگان» ساخته یورگس لانتیموس دیگر فیلمی است که پیش‌بینی حضورش در جشنواره ونیز می‌شود. «فراری» ساخته مایکل مان، آدام درایور را در نقش انزو فراری مقابل  دوربین قرار می‌دهد. پنه لوپه کروز  در نقش همسر فراری، شایلین وودلی  در نقش معشوقه او لیندا لاردی و پتریک دمپسی در نقش پیرو تاروفی و جکی اوکانل در نقش پیتر کالینز ظاهر می‌شوند.

 

فیلم تازه سوفیا کاپولا، «پریسیلا» محصول کمپانی A24 براساس خاطرات پریسیلا پریسلی به نام الویس و من منتشر شده در سال 1985 است. این کتاب زندگی نامه به رابطه او و الویس پریسلی می پردازد. کیلی  اسپینی نقش پریسیلا و جیکوب الودی نقش الویس پریسلی را ایفا می‌کنند. لوکا گوادانینو با «Challengers» به لیدو می رود این فیلم در بخش مسابقه حضور ندارد. ونیز وودی آلن را هم دعوت کرده تا فیلم آخرش Coup de chance را خارج از بخش مسابقه به نمایش در بیاورد. فیلم تازه وودی آلن یک تریلر رمانتیک است که در فرانسه فیلمبرداری شده و همه بازیگران فرانسوی هستند.

 

 

لوک بسون با “DogMan، درامی با بازی کالب لندری جونز به ونیز خواهد آمد. ستاره «نیترام» که برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره کن شد، نقش داگلاس را بازی می‌کند که در کودکی توسط پدر خشن خود مورد آزار قرار می‎گرفته وبا شرارت به سمت سگ ها پرتاب می شده است.اما سگ ها از او حمایت می کردند و دوستان او می شدند. فیلم لوک بسون هم برای خارج از بخش مسابقه انتخاب شده است. بسون روز چهارشنبه از تمام اتهاماتش تبرئه شد. او در فرانسه به تجاوز متهم شده بود. «تئوری همه چیز» به کارگردانی تیم کروگر ، کارگردان آلمانی که فیلمی سیاه و سفید به سبک آثار الفرد هیچکاک است، احتمالا به بخش مسابقه راه می‌یابد.