بایگانی‌ها

پیش بینی زود هنگام اسکار 2023

پیش بینی زود هنگام اسکار 2023
پیش بینی زود هنگام اسکار 2023

امسال رقابت در شاخه بهترین بازیگر زن نقش نخست بیشتر شامل حال فیلمهای زندگی نامه می شود. اسکار معمولا عاشق چنین نقش ها و فیلم هایی است.
کیت بلانشت در «تار» تقریبا از مدعیان اصلی این رشته روی کاغذ است. هرچند هنوز بازی او را در این فیلم زندگی نامه هیچ کس ندیده است. جشنواره نیویورک که قرار است «تار» را به نمایش درآورد-علاوه بر ونیز- در توصیف فیلم تمرکزش را روی بازی بلانشت گذاشته است و به خود فیلم یا تاد فیلد کارگردانش اشاره خاصی نداشته است.
.
در مورد بازی آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو(بلوند) هم زمزمه‌هایی شنیده شده اما با توجه به جاروجنجالی که با همان پخش تیزر فیلم به وجود آمد، فعلا او را از گردونه مدعیان کنار می‌گذاریم.
.
کری مولیگان برای بازی در «او گفت/She Said» می تواند یکی از مدعیان باشد. این فیلم تنها در جشنواره نیویورک به نمایش در می آید.

.

فعلا بازیگران زن این فهرست را می‌توان از مدعیان در نظر گرفت
کیت بلانشت(تار/TAR)
میشل یئو(همه چیز همه جا به یکباره/Everything Everywhere All At Once)
دانیله ددوایلر(Till)
فرانسیس مکدورمند(زنان سخنگو/Women Talking)
مارگو رابی(بابیلون/Babylon)

ـ
این فهرست تنها براساس سلیقه رای دهندگان آکادمی در سال های گذشته و انتظاراتی است که از این فیلم ها دارند.اولیویا کولمن (امپراطوری نور)، گرتا گرویک(برفک)، جسیکا چستین(پرستار خوب)، فلورانس پیو(The Wonder)، ویکی کریپس(کورساژ)، نائومی آکی(می خواهم با یک نفر برقصم) و سالی هاوکینز(پادشاه گمشده) از دیگر مدعیان نامزدی اسکار هستند.