بایگانی‌ها

چینی‌ها پایان «مینیون‌ها:ظهور گرو» را تغییر دادند

چینی‌ها پایان «مینیون‌ها:ظهور گرو» را تغییر دادند
چینی‌ها پایان «مینیون‌ها:ظهور گرو» را تغییر دادند

چینی‌ها پایان فیلم «مینیون‌ها:ظهور گرو» را تغییر دادند و در سالن‌های سینمای کشورشان به نمایش درآورند. این حرکت باعث انتقاد مخاطبان در شبکه مجازی ویبو شد.
چینی‌ها پایان انیمیشن «مینیون‌های 2» را سانسور کردند. اما این سانسور به مذاق تماشاگران فیلم خوش نیامد و تماشاگران اعتراض خود را در شبکه مجازی چینی ها ویبو نوشتند.
.
در پایان انیمیشن گرو با همدستش وایلد ناکلس که با موفقیت توانسته مرگ او را جعل کند تا دستگیر نشود، می گریزند. با این حال، چین این قسمت را سانسور کرد و آن را با یک سری تصاویر ثابت زیرنویس در دنباله تیتراژ جایگزین نمود. در پایان چینی انیمیشن، وایلد پس از یک سرقت ناموفق دستیر شده و به بیست سال زندان محکوم می شود.

او در زندان عشق به بازیگری پیدا می کند و یک گروه نمایش تشکیل می دهد. از سوی دیگر گرو تبهکاری را رها کرده به آغوش خانواده برمی گردد. سه دختر را به فرزند خواندگی قبول می کند. و این بزرگترین دستاورد او قلمداد می شود. این پایان نه تنها در تضا با انیمیشن «مینیون‌ها:ظهور گرو» بلکه در تضاد با نخستین قسمت از چندگانه «من نفرت انگیز» است.
.
کاربری در اعتراض به سانسور نوشته است :« این داستان واقعی است در یک دنیای موازی.» بلاگر مشهوری به نام دو سر این تغییرات را «ظالمانه» توصیف کرده و افزوده: «به نظر آنها مخاطبان ما چقدر ضعیف و فاقد قضاوت هستند؟»
.
چین قوانین سانسور سختگیرانه دارد و در گذشته سابقه تغییر پایان فیلم‌ها را داشته است. آنها سکانس اوج فیلم باشگاه مشت زنی را هم سانسور و بجایش یک پیام جایگزین کردند که همه جنایتکاران دستگیر شدند و مقامات پیروز شدند.