بایگانی‌ها

کاش تارانتینو نبودم!

خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!
خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!

کوئنتین تارانتینو در مصاحبه پادکستی با مارک مارون درباره پدرش صحبت کرد.تارانتینو می‌گوید پدرش زمانی دنبال او آمد که شخصیت مشهوری شده بود.

 

پدر واقعی تارانتینو، تونی تارانتینو است که به گفته کوئنتین او را هرگز نمی شناخت و هرگز هم نمی خواهد بشناسد.

 

تارانتینو به مارک مارون گفت:«سی سال طول کشید تا من را پیدا کند و او هرگز دنبالم نگشت.اما وقتی به شهرت رسیدم از ناکجا پیدایش شد.

 

وحشتناک بود. او سعی کرد به من دسترسی پیدا کند. علاقه ای نداشتم. “

 

این کارگردان 58 ساله فاش کرد که از استفاده رسمی از نام خانوادگی تونی پشیمان است و این کار را فقط به دلیل باحال بودن نام فامیلی اش انجام داده است.

 

وی توضیح داد: استفاده از نام به او ربطی نداشت. هیچ ارتباطی با خانواده نداشت. اگر مجبور بشوم دوباره از این نام فامیلی استفاده کنم ، از نام تارانتینو استفاده نمی‌کنم.

 

اگر مجبور شوم ، از نام میانی خود به عنوان نام خانوادگی خود استفاده می کردم. یعنی کوئنتین جروم می‌شدم. “

 

تارانتینو فاش کرد که او و پدرش فقط یک بار یکدیگر را دیده اند و تارانتینو پدرش را رد کرده است

 

وی افزود: بنابراین یک روز در کافه‌ای بودم ، من چیزی سفارش می دادم و ناگهان ، تونی انجا ایستاده بود

 

“آمد و گفت ، … سلام. من هستم. و سرم را بلند کردم و دقیقاً فهمیدم که کیست و با خودم گفتم … اوه. من می دانستم که این روز قرار است فرا برسد. ‘و ، “بله. آن روز امروز است.

 

و پدرم گفت ، “آیا می توانم بنشینم؟” و من فقط به میز نگاه کردم ، و او را با دست رد کردم. نگاهی به او انداختم و فقط گفتم ، “اوه.” و سپس به بشقابم چشم دوختم و او را با دست رد کردم.”

 

فقط برو ، فقط برو و او رفت. همین بود من مطمئن هستم که او زنده است. او به اندازه کافی کار کرده است که وقتی می میرد ، در موردش بنویسند.

گفتنی است که این روزها تارانتینو بخاطر انتشار کتاب 400 صفحه‌ی‌اش برگرفته از فیلم «روزی روزگاری هالیوود»که به پرفروش‌ترین در سایت آمازون تبدیل شده، مدام در صدر اخبار است و مصاحبه های زیادی انجام داده است.