بایگانی‌ها

کدام‌ جیمزباند قاتل‌تر است؟!

کدام‌ جیمزباند قاتل‌تر است؟!
کدام‌ جیمزباند قاتل‌تر است؟!

دنیای تصویرآنلاین- کاراکتر جیمزباند معمولا استفاده درستی از جواز کشتن ندارد و در 24 فیلم ِجیمزباند 405 تبهکار را کشته است.

اما کدام از جیمزباندهای طول تاریخ بیشتر دستش به خون آلوده است؟ سایت بِتوی گزارشی تحقیقاتی و آماری از جیمزباند ارائه داده است. در این گزارش مشخص می‌شود خشن‌ترین جیمزباند که با چهره‌ایی خندان دست به قتل می‌زند کسی نیست جز پیرس برازنان که در چهار فیلم جیمزباندی  135 نفر را کشته است. در رتبه بعدی راجر مور قرار دارد. او در هفت فیلم در بازه زمانی 1973 تا 1985 نقش جیمزباند را ایفا کرد و در مجموع 90 شخصیت منفی را به قتل رساند. این در حالی است که دانیل کریگ  در چهار فیلم،80 نفر را کشته است.

تیموتی دالتون که تنها در دو فیلم نقش جیمزباند را ایفا کرد:«جوازی برای کشتن» و «روزهای روشن زندگی» 23 تبهکار را می‌کشد.جرج لازنبی که فقط در «خدمت سرویس مخفی علیاحضرت» نقش جیمزباند را داشت،تنها پنج تبهکار را می‌کشد . در میان شخصیت‌های جیمزباند راجر مورد عاشق‌پیشه‌ترین آنها است.

از سوی دیگر تهیه کنندگان مجموعه فیلم‌های جیمزباند دیروز اعلام کردند که شخصیت جیمزباند مرد باقی خواهد ماند.پس از مطرح شدن احتمال تبدیل شدن مامور007 به یک کاراکتر زن، تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم‌ها اعلام کردند که «این شخصیت مرد است.در کتاب هم مرد نوشته شده و مرد باقی خواهد ماند. ما کاراکتر مرد  را به زن تبدیل نمی‌کنیم.فقط شخصیت‌های زن داستان بیشتری را خلق می‌کنیم .»