بایگانی‌ها

کمپانی مارول «انتقام‌جویان» را رها کرد!

کمپانی مارول «انتقام‌جویان» را رها کرد!
کمپانی مارول «انتقام‌جویان» را رها کرد!

دنیای تصویرآنلاین- کمپانی دیسنی-تهیه‌کننده «انتقامجویان:جنگ ابدیت» و «بلک پنتر»- برای فصل جوایز و کمپین تبلیغاتی تمرکز خود را روی فیلم «بلک پنتر» گذاشت.

کمپانی،  تبلیغات برای«انتقامجویان:جنگ ابدیت» را به رشته بهترین جلوه‌های بصری محدود کرد این در حالی است که تبلیغات برای نامزدی اسکار  «بلک پنتر» در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی(رایان کوگلر)،بهترین بازیگر مرد نقش مکمل(مایکل ب. جوردن)، بهترین بازیگر مرد نقش نخست(چادویک بوسمان) ؛بهترین بازیگر زن نقش مکمل(لوپیتا نیونگو)و.. به طور رسمی آغاز شده است.

کمپانی «دیسنی» انیمیشن «شگفت‌انگیزهای2» را به عنوان سومین فیلمی انتخاب کرد که در فصل جوایز برای آن کمپین تبلیغاتی به راه خواهد انداخت. «انتقامجویان:جنگ ابدیت» و «بلک پنتر» هر دو فیلم‌های پرفروش امسال بودند. «بلک پنتر»در داخل آمریکا فروش بیشتری از«انتقامجویان:جنگ ابدیت» داشت. اما مجموع فروش جهانی «انتقامجویان:جنگ ابدیت»  بیشتر از «بلک پنتر» و دومیلیارد دلار است.فروش جهانی «بلک پنتر» 1.3 میلیارد دلار است. در سایت راتن تومیتوز «بلک پنتر» 97 درصد نظر مثبت منتقدان را جلب کرده و«انتقامجویان:جنگ ابدیت»  84 درصد رای مثبت منتقدان را بدست آورده است