بایگانی‌ها

کمپین آنلاین بازیگران «انتقامجویان» در حمایت از جو بایدن

کمپین آنلاین بازیگران «انتقامجویان» در حمایت از جو بایدن
کمپین آنلاین بازیگران «انتقامجویان» در حمایت از جو بایدن

ستارگان فیلم انتقامجویان، مارک روفالو، زوئی سالدانا،اسکارلت جوهانسون،پل راد،کریس اوانز،دان چیدل و رابرت داونی جونیر دست به دست هم دادند تا برای کمپین انتخاباتی جو بایدن پول جمع آوری کنند.
به گزارش ورایتی کاملا هریس نیز در این رویداد آنلاین حضور بهم رساند. کاملا هریس پس از مرگ چادویک بوزمن به این بازیگر ادای احترام کرد و او را دوست عزیزخوانده بود.
هریس همچنین بین مضامین فیلم‌های انتقام جویان و مبارزات برای شکست رئیس جمهور ترامپ مقایسه انجام داد.

هریس گفت: «همه ما مسائل شرافت و نجابت را می دانیم. و این مهم است که آیا شما جهان را از شر ثانوس نجات می دهید یا برای روح ملت ما می جنگید … اگر انتقام جویان بتوانند از سراسر کهکشان جمع شوند ، ما مردم آمریکا هم می توانیم از هر کجا که هستیم جمع شویم ، به هر کسی که در انتخابات گذشته رای دادیم ، و به هر زبانی که مادربزرگ ما صحبت می کند ، اما حالا همه گرد هم می آییم تا کشورمان را در مسیر درست قرار دهیم. »

شوهر هریس ، وکیل دنیای سرگرمی داگ اموف ، نیز در این برنامه حضوری کوتاه داشت و شدیدترین حمله را به ترامپ انجام داد و ترامپ را «یك شرور مناسب برای دنیای سینمایی مارول خواند ، که بیشتر توییت می کند.»

رویداد “انتقام جویان” احتمالاً بزرگترین گردهمایی آنلاین در زوم برای جمع آوری پول است. اما تعداد زیادی از این رویدادها وجود داشته ، زیرا دموکرات ها برای جذب رای به قدرت ستارگان هالیوود متکی هستند.

این رویداد به همان اندازه که یک رویداد جمع آوری کمک بود ، باعث ترغیب مردم به رأی دادن نیز بود. جو و آنتونی روسو کارگردانان انتقامجویان کار خود را با پرسش از هر بازیگر در مورد برنامه های رأی گیری آغاز کردند و این مراسم با فراخوان به پایان رسید.

چیدل گفت: “فقط به یاد داشته باشید که این لحظه چقدر مهم است و واقعاً مشارکت کنید.»

روفالو گفت: رای به دموکراتها بدهید.